Vekta (igjen)

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Tusen vekt-tråder her inne nå tenker jeg ;) Jeg veide meg igjen idag og det ser nå sånn ut:

Uke 7: Første kontroll hos lege. Vekta var 64kg med klær på. ikke spist den dagen.
Uke 9: Vekta var 61kg med klær på. ikke spist den dagen.
Uke 10: Vekta var 60kg uten klær på. ikke spist den dagen.
Uke 12:
Veide 60,1kg med klær, midt på dagen. spist den dagen.

Er det ikke litt rart at jeg bare går ned i vekt? Fler som ikke har gått opp noe? (er nå 12+2)

Jeg er forsatt -4 kg jeg [:)] Men nå går kvalmen over snart, så snart beveger jeg meg opp over... Men sånn sett fungerer graviditet som en "slankekur" for meg, gjorde den sist gang og.. aldri veid så lite om etter fødsel... Er ikke alle som går opp mye, vanlig det og [:)] Baby får det h*n trenger uansett!

Jeg har ikke vært kvalm på en stund, men kan være at det er fordi graviditeten har fått meg så sunn (må spise lite og ofte ellers blir jeg dårlig).

Ser ut til at den funker som en slankekur her og ja.. hehe... men om det ikke er noe farlig med det så går det bra for meg :P hehe... jeg syns bare det ser ut som jeg har lagt på meg på magen så lurer på hvilke kiloer som har forsvunnet :P

Jeg gikk ned fem kilo i førsten pga lite matlyst og kvalme. men nå har jeg gått opp en halvkilo siste uka. så virker helt normalt. :-)

Har du kastet opp noe da??

hvis du ikke spiser så ... går man jo ofte ned vekt? [8|]

Jeg har ikke gått opp en pøkk enda...har vel mista rundt 4 kg etter at jeg ble gravid. Men nå har den værste kvalmen gitt seg, og jeg får i meg mere mat, - så regner med at kiloene kommer snikende tilbake om ikke så lenge [:)]

kan legge til at på de 3 kg jeg har gått ned, så er det ikke pga jeg har spydd eller spist mindre...

men jeg har kutta ut ca all snop i 2 mnd[;)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

kan legge til at på de 3 kg jeg har gått ned, så er det ikke pga jeg har spydd eller spist mindre...

men jeg har kutta ut ca all snop i 2 mnd[;)]

Gratulerer ;)

Jeg er fortsatt et par kg på minus siden. Men har begynt å gå opp litt i det siste, jammen på tide, nå er jeg snart 16 uker på vei!!! Regner med det tar seg kraftig opp etterhvert...[:-]

Var 56 da jeg fant ut at jeg var gravid, så gikk jeg ned til 55 frem til ca uke 12. Nå er jeg 57:) Kastet ikke opp, og såiste helt vanlig, men gikk ned 1 kg. Tror nok det er vanlig ja.. Det kommer nok, mer enn tidsnok!

er 15 uker og er 1 kg i minus[:)]

jeg er straks 12 uker, og har hittil bare gaatt ned i vekt.. 8 kg lettere pga kvalme, saa haaper jeg blir bedre snart..

Jeg har gått ned 5-6 kg sida jeg ble gravid. Vært lite kvalm og ikke kastet opp. Men tror det kommer av at jeg spiser anderledes nå, sunnere. Blir sulten hver 2.-3. time, og prøver jo da og holde meg til det sunne. Dessuten er jeg ikke så kjesken på søtsaker lenger. Så blir kun litt chips og lettbrus i helgene :) 13+1 i dag, og fortsatt bare nedover på vekta :)

Back
Topp