Vekta deres?

Ida82

Forumet er livet
Hvordan går det med den etter fødselen? Ikke at det er så viktig....

Jeg er litt sånn lettere sjokka jeg, veide meg idag og veier 2 kg mindre enn før jeg ble gravid... Og siste gangen jeg veide meg før jeg fødde veide jeg 17 kg mer enn jeg gjør nå... La på meg 15 kg i svangerskapet[8|] Skjønner ikke det jeg... kan det stemme?? Trodde man brukte lengre tid jeg... Ikke at jeg er skuffa altså[:D]

sååå herlig å høre sånne solskinnshistorier her jeg sitter å gruer meg til å veies imorgen på min siste planlagte legetime før snuppis skal komme!
usj... kiloene raser på... er nok snart oppe i 18 kg mer enn før gravidteten! usj.. men men.. høres ut som det finnes håp der ute for vekta og se noen lunde normal ut da etter ikke altfor lenge!!!!

fin tråd :D

Gikk ned alt jeg hadde lagt på meg under svangerskapet + litt til mens jeg var på sykehuset. Men blir så sulten av å amme, så føler det sniker seg på litt igjen[:(]

Jeg fikk opp fra 58 kg til 82 kg i svangerskapet. Altså 24 kg totalt. En uke etter fødsel veier jeg 65 kg, så har gått ned 19 kg allerede. Er fornøyd med det, men magen er litt slapp enda da, men det kommer seg nok[:)]

da er du jo heldig hvis alle kiloene er borte allerede! bare å stramme opp huden litt, så er du klar for bikini sesongen[:D]
jeg veide 58kg før jeg ble gravid, og veide 72kg på siste kontroll, og når jeg veide meg en uke etter fødselen veide jeg 65kg.. 7 kg to go da. [:)] tipper det forsvinner fort etter litt trilling og amming, og ikke minst når jeg kan begynne å trene igjen, gleder meg enormt til å trene nå, har ikke trent ordentlig siden juni tror jeg..

gud så urettferdig...alle her er jo slanke igjen, jeg har 5 kg igjen til jeg veier det jeg veide når jeg ble gravid. men håper på å gå ned mer!

Jeg veier 8 kg mindre enn før jeg ble gravid... Men var syk under svangerskapet, så det er grunnen sikkert. 

skal vi lage en sånn type tilbake til match vekt tråd eller? sånn som alle setter opp hvor mange kilo de har igjen tilbake til match vekt, også oppdaterer vi innimellom og ser hvor flinke vi er? hjelper jo alltid med litt oppmuntringer til hverandre når man må ha av seg noen kilo!

Jeg veier to kilo mindre enn når jeg ble gravid... [:)][:)] La på meg ca 10 kilo i løpet av svangerskapet....Føler meg helt topp! [:)][:)]

Back
Topp