vekt...

elispk

Elsker forumet
kor mye e dåkke ¨gått opp til no?? holdt på å få sjokk når e gikk på vekta... heile 5 kg har e gått opp!!!!!!jøss.. e jo bare 17 uke på torsdag..e ikke de mye å gå opp 5 kg så tidli??

Nei, synes ikke 5 kg i uke 17 er mye. Dette varierer fra person til person. Noen legger på seg mye i begynnelsen, andre mot slutten. [;)] Selv har jeg gått ned 3,5 kg.

Du kan jo ta en titt på denne:Dette er jo ca gjennomsnitt da.

Ca Vektøkning
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

håper de ikke blir så volsomme kg så legge se da.. ser e har lagt på med både på lår og mage.. (men har vel kanskje pleid me sjøl ekstra godt me litt snoperier i de siste)[:-][:-][:-]må vel en liten innstramming. sist la e på me 30 kg,men mye vann vell å merke!!

-3 kg til nå! Jeg har mye å ta av så det er bare positivt!

ORIGINAL: Mirus

Nei, synes ikke 5 kg i uke 17 er mye. Dette varierer fra person til person. Noen legger på seg mye i begynnelsen, andre mot slutten. [;)] Selv har jeg gått ned 3,5 kg.

Du kan jo ta en titt på denne:Dette er jo ca gjennomsnitt da.

Ca Vektøkning
Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

takk får denne!!![:D] nå følte e me så mye bedre[:D][:D] e jo rundt 15 kg så e passlig å legge på se iløpet av et sunt svangerskap:)

tror nok jeg har lagt på meg så mye jeg og...
ikke turt å stått på vekta på ei stund nå[&:]

mamma kom med ei bukse jeg hadde glemt atte hjemme da jeg var i uke 8, den var trang over magen gitt!! menmen, vi får tenke på det nydelige som vokser inni oss[:)]

gått ned 1 kg ca[:)] (men hadde fortsatt 4 kg igjen ifht vekt før forrige fødsel) derfor er jeg litt fornøyd om jeg klarer å "bremse" vektøkninga litt denne gangen. Spiser helt normalt altså.

dere er heldige som går opp.. jeg har gått ned 15 kg til nå.. :( 
men magen vokser..:)

Vanskelig å si, jeg tror jeg gikk opp et par kg før jeg fant ut av svangerskapet, men at jeg så gikk litt ned igjen. Aner egentlig ikke hva utgangspunktet mitt er[:D] Tatt av 1-2 kg siden jeg fant ut av svangerskapet for en måned siden.

da var jeg på vekten etter ett deilig bad. 0,5-1 kg lettere enn før graviditeten :-D da skal jeg heller takle kvalmen.

Jeg var til jordmor idag, veide meg da..
Hadde gått ne 1 kg..

jeg har gått opp ca1.5 kg. har masse ekstra, så prøver å være forsiktig men er ikke alltid like flink...

Jøss!! 5,6 kg til uke 17!!! Ja, det har jeg iallefall ikke lagt på meg, selv om jeg har lagt på meg litt... Men, var ikke så veldig stor i utgangspunktet (64 kg.) og veide meg hos legen og veide da 67,2.

Jeg har vært vant til å trene 3-5 ganger i uka før jeg ble gravid, men treninga ble fort byttet ut med kvalme og trøtthet, så mye av musklene mine er desverre blitt til fett [:o]

Men, er på vei til å trene de opp igjen nå når jeg er i bedre form [:D]

Har gått ned 4 kg til nå. Og det trengte jeg ;P Så det er bare fint syns jeg ! :)

Jeg har gått opp 3kg. stått stille på det en stund nå. Men da jeg var hos jordmor ba hun meg og legge på meg ca.4 kg til uke 20, jeg er også 17uker på torsdag. Hun sa de første kiloene var de viktigste. pga brystmelk seinere og pga. fettlag på korsryggen.( husker ikke hvorfor)  Så jeg vil si du er heldig som er "i rute"[;)]. Jeg har nemelig begynt og stresse litt....

Jeg har foreløpig ikke gått opp et eneste gram[:D]

Det virker som de aller fleste har gått ned?

Jeg har gått opp 1-2 kilo. Akkuratt som sist.

Jeg har gått opp 4,5 kg. Synes dette er mye med tanke på at jeg la på meg 10 kg under hele svangerskapet sist gang....

Back
Topp