Vekt

xeaber

Flørter med forumet
Hei, jenter.....
Håper det går bra med dere, nå er jeg 8 uker på vei [:D][:D]og har faktisk gått ned 0.5kg. Helt utrolig...... sist svangerskap da jeg var 8 uker på vei hadde jeg gått opp 4kg. Er ikke kvalm eller noe, spiser normalt. Litt forskjell fra da til nå, 4.5kg og det er mye.
Vet ikke hvorfor kroppen reagerer så forskjell.

Har noen av dere gått ned/opp i vekt og ev. hvor mye?

Lykke til med lille spire.

Jeg er 10 uker nå og veier egentlig akkurat det samme som ved første kontroll på 5 uker.. tror ikke jeg kommer til å gå opp så mye til neste kontroll heller - for har svært dårlig matlyst...

Eg gjekk ned fire kg i starten eg, men no spiser eg så har lagt på meg dei igjen + 1kg[:)]

Er nok redd jeg har lagt på meg litt[&:] Men alle klær passer heldigvis enda. Sist gang jeg veide meg, var jeg 53-54.
Skal på 1. kontroll på onsdag...

Har nok gått opp 1 kg. men det er for jeg spiser mye oftere for å holde kvalmen i sjakk..

Har gått ned ca 9 kg siden slutten av mai..
Men det gjør nok ingenting, for jeg har ganske så mange ekstra kilo..

jeg står stille.. å det irriterer meg.. skulle gjerne gått ned litt.. Får jo nesten ikke i meg mat, og kaster opp.. og har syklet tur nesten hver kveld.. [:@] har noen kilo for mye jeg gjerne ville gått ned men.. får håpe jeg ikke legger på meg så mye under svangerskapet da...

oki [:D] jeg har fått mage, men ikke gått opp i vekt. Men det ser sånn ut på magen, syns folk på jobben ser litt rsrt på meg. Men de vil liksom ikke si noe.

Jeg og har mage. Men jeg har blitt sykemeldt pga kvalme. Jeg er yrkessjåfør, og da er det liksom ikke bare bare å stoppe for å få luft eller brekke seg[&:]

Det er ikke bare bare.... heldigvis så har jeg ikke slitt med kvalme [:D] Leser at mange her inne gjør det. Er bare trøtt og hyppig på do.

Den er jeg enig i. Jeg er oppe 2 ganger hver natt og jeg da- Skal ikke være lett. Jeg blir som regel bare kvalm hvis jeg ikke spiser med en gang jeg står opp eller hvis jeg spiser for mye. Så jeg må passe meg uansett hva jeg gjør---

Lita_22 det høres ut som om du får muskeler, sykling er trening. Kanskje derfor du står stille?

ORIGINAL: lita_22

jeg står stille.. å det irriterer meg.. skulle gjerne gått ned litt.. Får jo nesten ikke i meg mat, og kaster opp.. og har syklet tur nesten hver kveld.. [:@] har noen kilo for mye jeg gjerne ville gått ned men.. får håpe jeg ikke legger på meg så mye under svangerskapet da...

svangerskapet er ikke akkurat tiden for slanking hehe[:D]

Fått mage jeg også, men ikke gått opp i vekt. Må nok skylde på kvalmen.
Ingen av de vanlige buksene passer lenger.

Back
Topp