Vekt

tojenter

Forumet er livet
Noen som ahr gått opp i vekt etter dere ble gravid?
Jeg har gått opp 2.7 kilo

Vi har ingen vekt. Er jo større rundt magen da..., men det er kanskje noe tidlig å legge på seg for min del. Er litt spent på denne vekta.. hvordan det blir etterhvert.. prøver å spsie mest mulig sunt da..

jeg har ikke lagt på meg pga. graviditeten, men har lagt på meg litt fordet! kanskje 1 kilo...!

har ikkje engang nådd opp i vekta eg hadde FØR eg begynte å gå med lisja forrige gang eg...er vel rundt en 62 kg..har som ambisjon å ikkje gå opp så mye, eller som sist da..akkurat passeleg!!!

Har gått ned 2 kg, men det er fordi jeg først kastet opp ustanselig pga galleblærebetennelse og nå har kraftig svangerskapskvalme og kaster opp 3-6 ganger om dagen.

Jeg har rett og slett hoppet opp 3 kg...... Og magen min har forandra seg.... Så mye at mamma og samboeren hennes kunne se på meg at jeg var gravid uten at jeg hadde sagt noe. Ikke større mage, bare annen form. Håper at jeg ikke går opp i det tempoet her altså![;)]

Har ikke gått opp noe, men hvis jeg ikke skjerper meg med kostholdet snart så kommer jeg til å gjøre det! Har vært kjempeflink til å holde kostholdet mitt i et halvt år nå..men av en eller annen grunn har jen nå begynt å spise både sukker å potetgull..Fy meg! Nå er det full skjerpings!!

Men ser på magen at den har forandra seg da..fått annen form, liker det jeg[:D]

Jeg har også gått opp litt over 1 kg... og magen har det skjedd noe med, det bemerker samboer støtt og stadig, he he, så da gjør det jo ikke noe! [:D] 

Faktisk gått ned 1 kg pga kvalme. Kaster ikke opp, må spise hver annen time for å stagge kvalmen... Men av den grunn spiser jeg ikke så mye snop!!! jeg er nemlig et skikkelig godteri monster[&:]

Jeg er vel samme vekt. Er 5w5d på vei. Magen vises ganske godt.Står rett frem. Så en del har allerede spurt om jeg er gravid. Har til vanlig en mage full av magemuskler.  

Her har det ikke kommet noen kilo ennå, prøver å tenke litt på hva jeg spiser og bevege meg litt mer...

Back
Topp