vekt

malingullet

Glad i forumet
er i uke 38 og har lagt på meg 20 kilo[&o] er ikke det litt vel mye???

Der er jo så forskjellig fra person til person....

Jeg er i uke 37 og har lagt på meg 24 kg....  mitt forrige svangerskap lå jeg på meg 22-24kg (husker ikke helt..) og ALT forsvant etter fødselen (ikke alt pang med en gang, men litt etter litt)

Ikke bekymre deg - det er så dumt å gå rundt å tenke på vekt når man skal forberede seg til fødsel og møte sitt lille under [:D]

Jeg ofrer det ikke en tanke - det blir slik det blir.  

Lykke til[:D]

Ser vi er fra Bergen begge to - kanskje vi treffes på KK? [:D][:D]

La meg få trøste deg. Jeg hadde lagt på meg 20 kilo når jeg var 5 uker på vei. Det var vann men det skjedde på under 2 uker. Det er deprimerende. (Etter det har jeg bare lagt på meg 1 kg så det er muligens håp for at vannet er på vei ut igjen.)

ja kanskje det[:D]ja vet det er dumt og bekymre seg for vekten.men alle har komentert den sånn.jaja får bare være.snart får jeg møte lillemor og ingenting er støre enn det.du må ha kjempe masse lykke til

mange måter og bekymre seg på, jeg er i uke 36, skal ut med KS om 3,5 uke, jeg har lagt på meg 7 kg totalt, hadde gått ned 4 kg på en uke i går, ble helt utafor, men legen sier babyen har det bra...

ORIGINAL: mamma lene

ja kanskje det[:D]ja vet det er dumt og bekymre seg for vekten.men alle har komentert den sånn.jaja får bare være.snart får jeg møte lillemor og ingenting er støre enn det.du må ha kjempe masse lykke til

Har alle kommentert vekten din??[:@] Andre har vel ingenting med å kommentere en annen persons vekt vel? Dette er slikt som får meg til å bli så sinna altså.... Folk eier ikke folkevett... Det er normalt å legge på seg når man er gravid - visste ikke folk det?

(sorry at jeg hisser meg her, men det verste jeg vet er når folk føler det er deres jobb å kommentere vekten til en høygravid dame, ja da bir jeg arg)

ja blir skikkelig sinna jeg også...og litt lei meg og da[:(]er en følsom person.men helt ærlig så bryr jeg meg ikke lengre.

ORIGINAL: morfor2

Der er jo så forskjellig fra person til person....

hei, jeg er i 3 svangerskap. i første svangerskap la jeg på meg 30kg, i andre 20, og nå er jeg 32 uker på vei, og er oppe i 15. alle legger på seg somregel. men vi kan jo trøste os me at det går vekk etter fødselen.

La på meg 22 kg første svangerskap, og dette la jeg på meg 5 kg.. Fornøyd med det. og det er sååå gøy at de klærne jeg hadde før jeg ble gravid er blitt litt store. [:D] foooornøyd!

Back
Topp