vekt...

x1xtheama

Forelsket i forumet
Dere som ammer, går derefortsatt jevnt og trutt ned i vekt? Dette er mitt tredje barn jeg ammer og jeg har aldri opplevd den slankende effekten ammingen gir hos noen[&:] Sikkert fordi jeg har økt matlyst da og spesielt søthungeren er stor i denne perioden. Dersom dere går ned i vekt, hva gjør dere for det? Kutter dere all snop og bare spiser fornuftig? Her vil jeg helst ha både i pose og sekk,he he...

jeg ammer, å har gått ned jemt og trutt..men nå har det stoppa opp..8 kg fra de jeg vog før graviditeten..meen spiser mat og snop til den stoor gullmedalje..så hadde nåkk hjelpt litt extra hadde jeg kutta de[:)] får prøve det etter jul[:D]

Høres ut som vi har det ganske likt da. Det er så vanskelig å gjøre noe med og for en skal jo ikke sulte seg mens en ammer, og amme det vil jeg. Men det er klart snopet burde jo kuttes, men det er jo så godt, he he. Og tenk på jula som kommer, kommer jo til å gå amok, he he. Får begynne til nytt år, lett å si nå, men da MÅ jeg prøve...

fullammer og går ned jevnt og trutt ja...
nr 1 dette da... veide 75 da jeg ble gravid (jada.. en del mer xtra der gitt.. hehe) så dagen før han kom veide jeg 88, nå veier jeg 66 og han er 4 mnd...
jeg spiser DESVEEEERRRE maaaaaaaaasse godteri... tragisk[:(][&:] sjokolader hver dag assa... (kan han få diabetes av mitt sukkerinnhold i blod montro...hmm... in that case.. stor dytt for meg å slutte)
ellers spiser jeg enten 2 brødskiver eller 3 knekkebrød eller grøt til forkost.. så kanskje no i mellom..så middag.... litt av hvert..ofte 2 porsjoner au...[&:] så masse sukker som regel på kvelden.. sjokoooolaaader i lange baner..her snakker vi plater altså..@£$½£$½£$¥£$ ogs å 2 brødskiver eller no før senga roper seg hes...
trur jeg må starte me mer jevne måltider og oftere..kanskje da jeg komemr til å kutte ner sukkeret..er nok at jeg har behov for mer energi..
selvom jeg ikke skal klage på vekta da..men vil jo spise sunt for det!! HVOR er viljestyrken miiiiin???? *poff* borte...

gikk ned alle kiloene min jeg hadde lagt på meg etter 14 dager. men så har det stoppet å nar jeg gikk på vekta nå hadde jeg gått opp nesten 2 kg igjen[:@][:@][:@] å jeg ammer og spiser goteri 24 timer i døgnet så nå etter jul er det slutt!!!!!!

Back
Topp