Vekt

Veide meg igjen i dag, og er visst på startvekta igjen- hadde jo gått opp iallefall 2kg, litt rart, for jeg spiser mye mer (usunt) og beveger meg ikke sååå mye! 8+2 og ikke kasta opp en gang;)
Da er du heldig enda:happy: Jeg hadde gått opp 1kg sist jeg sjekka..har ikke turt å veie meg etterpå:hilarious: Men trener 2-3 ganger i uka, så det burde jo hjelpe noe..Prøver å ikke spise mer enn før heller egt, men syns magen vokser likevel..

Jaa det gjør jeg, mye mer også hehe :) Gått opp 3 kg nå… Kjenner jeg blir litt stressa fordi jeg legger på meg nå pga jeg spiser mye og ikke pga babyen vokser (at det er babyen som gjør at jeg går opp i vekt). Jeg er bare så ekstremt sulten hele tiden :(
Skjønner deg godt! Tipper det uansett justerer seg utover i svangerskapet! Går vel fort litt i rykk og napp også, både vektøkning, mengde man spiser osv..

Skjønner veldig godt hva du mener! Første barn?
Jeg føler nesten at jeg kjenner mer på det denne gangen, fordi jeg klarte å legge om kosthold/livsstil etter forrige fødsel og gikk ned nesten 15kg. Ønsker på ingen måte at alt det skal komme tilbake nå..men prøver å tenke at jeg nå spiser som før, og trener..så det må jo hjelpe noe…
Første barn, ja! Ser absolutt din side - samtidig tror jeg jeg ville fokusert på at du allerede har klart det en gang. Du har gjennomføringsevnen og vet hva du går til. Håper som deg at fokus på vanlig mat og bevegelse gjør at dette skal gå fint til slutt!

Jeg har ikke gått opp noe som helst. Når jeg sjekket meg første gangen da var jeg i kanskje uke 6. Da veide jeg mindre enn jeg trodde. :p sjekket nå, og jeg har gått fra 62,9 til 63. Jeg ville trodd at jeg kanskje hadde gått opp noe når jeg er 8 uker, men dette er første barnet så hva vet jeg. :p

Jeg har ikke gått opp noe som helst. Når jeg sjekket meg første gangen da var jeg i kanskje uke 6. Da veide jeg mindre enn jeg trodde. :p sjekket nå, og jeg har gått fra 62,9 til 63. Jeg ville trodd at jeg kanskje hadde gått opp noe når jeg er 8 uker, men dette er første barnet så hva vet jeg. :p
Tror det er veldig individuelt, og kommer an på mange ting..sånn som hvor kvalm man er tidlig osv. De første mnd tror jeg det går en del på at man er oppblåst og har tregere fordøyelse også, for fosteret veier jo ikke mye enda.. Større pupper gjør vel også sitt:hilarious: Forrige gang gikk jeg bare opp 5kg totalt, og var under startvekt rett etter fødsel.. Har gått ned 15kg siden da, så forventer vel egt at jeg legger på meg mer denne gangen..men håper å kunne kontrollere det så det ikke blir altfor mye. Fortsette å spise som før, og trene, så bør det ikke rase opp altfor fort, håper jeg! Men føler jo at magen ser enorm ut allerede da:hilarious:

Back
Topp