Vekt.

Tror nok det er helt normalt å føle det sånn.. man får gjerne litt extra på rompe å lår, raskere enn vanlig mener jeg , når man går gravid.. jeg kjøper ikke min størrelse i gravidklær,jeg kjøper størrelsen over... Å noen fra H&M er faktisk små i størrelse .... la på meg 12 kg med nr en,men da var formen fin. Flydde over fjelltopper lett som bare det. Men med 2-3 og 4 la jeg på meg 18-20 kg. Å det er ikke behagelig ,men det er jo for en grunn å man kommer seg jo ned igjenn. Jeg var nokså aktiv med nr 2 og 3 i magen også siden de 3 første barna er født på 2 år og 8 mnd.. satt skjeldent i ro,men alikevell raste vekta oppgåver... er 21+4 idag med nr 5 å jeg springer GALNING etter mini som snart er 1 år ,men har allerede gådd opp 5 kg.. Å jeg vet det blir verre mot slutten :rolleyes:

Ja noe fra hm er skikkelig gale i str. Jeg har faktisk kjøpt 1-2 str større enn jeg har brukt før [emoji85]

Har nok gått opp 8-10 kg er uke 21 i dag, er 170 høy så det synes ikke så godt, men tilbragt de 8 siste ukene sittende i rullestol, så det hjelper ikke på ;) Siste uka har jeg i det minste klart padle kajakken min, så håper kunne være mer aktiv fremover

Ja noe fra hm er skikkelig gale i str. Jeg har faktisk kjøpt 1-2 str større enn jeg har brukt før [emoji85]
Ja akkorat så man ikke føler seg nok utilpass fra før,åsså må man gå opp i str siden de er feil:rolleyes: lurt å tenk å sånn,slipper å gå på en smell da:)

Er så fint å høre at det ikke bare er meg. Og at dette går fint til slutt [emoji173]️
Skal forsøke å bevege meg mer. Uansett hvor sakte jeg må gå [emoji28] og så blir det svømming fra høsten. Får vel punge ut å investere litt i min og han i magen sin helse. [emoji170]

Ja, tenker også svømming! Har fått svømt litt på ferie i Italia, hvor vi hadde basseng i Hagen. Deilig, men ble likevel mest leking i vannet med toåringen. Ambisjoner om svømming en gang i uka eller noe sånt utover høsten (blir sikkert bare en gang totalt...)

Back
Topp