Vekt?

Første svangerskap gikk jeg opp tilsammen 14kg, men da var jeg normalvektig. Siden den gang har jeg ikke blitt kvitt kiloene og i tillegg gått opp litt til, så er nå overvektig. Er 28+2 og har gått opp 1,5kg og er veeldig fornøyd med det. Men har vært veldig kvalm og kastet opp myyye.

Jeg prøver å ikke tenke på det nå, men jeg kjenner at jeg blir veldig stressa og deppa over dette. [emoji53] gått opp 10 kg :(

25+3 og gått opp 9.7kg [emoji24]. Er normalvektig fra før, men håper at vekta ikke raser så fort opp de siste månedene nå.

Et sted mellom 12-14 kg er 26+6. Sist la jeg på meg 13 kg. Sliter mer med bekkenet nå og mye mer hormoner. Jeg spiser alt for lite og vet fra før svangerskapet at ved for lite mat legger jeg på meg..Men matlysten er ikke eksisterende. Gikk fra å være matvrak og i min livs beste form til å miste matlyst og kaste opp når jeg spiste. Forferdelig irriterende, men jeg får ikke styrt det..

24+4 og 12 kg opp, gått opp 30 kg med de to andre så forventer ingenting mindre denne gang [emoji1305]

Samme her[emoji85] går jo opp gjennomsnitt en kg i uka,så blir jo «morro» å se hvor dette ender [emoji51][emoji85]

Er overvektig. Gikk ned 5 kg i begynnelsen og har lagt på meg 2 kg igjen. JM sa jeg ikke burde legge på meg mer enn 3-4 kg til, så prøver å passe kostholdet.

Back
Topp