Vekt

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er 10+6 i dag, slitt med kvalme siden uke 7, veide rundt 68-69 før graviditeten, men nå varierer vekta fra 70,5 til 73. Ene dagen er den 73 andre dagen kan den være nede i 70,5, veier meg om morgenen. Har heldigvis ikke gått ned noe pga kvalmen, men spiser kun frukt PG får i meg kun cola. (Liker det ikke) men blir så kvalm når jeg drikker vann. Gleder meg sånn til kvalmen gir seg slik at jeg kan spise Sundt igjen. Vil jo det beste for den lille, colaen er den som gnager mest på samvittigheten

Jeg er 10+6 i dag, slitt med kvalme siden uke 7, veide rundt 68-69 før graviditeten, men nå varierer vekta fra 70,5 til 73. Ene dagen er den 73 andre dagen kan den være nede i 70,5, veier meg om morgenen. Har heldigvis ikke gått ned noe pga kvalmen, men spiser kun frukt PG får i meg kun cola. (Liker det ikke) men blir så kvalm når jeg drikker vann. Gleder meg sånn til kvalmen gir seg slik at jeg kan spise Sundt igjen. Vil jo det beste for den lille, colaen er den som gnager mest på samvittigheten

Trykket på å legge inn innlegget før jeg vAr ferdig:p noen flere som har slik vekt, som varierer slik?

Jeg følger ikke med på vekten min, pga jeg vet det er så lett å henge seg opp i den. Og siden det høres ut som du er normalvektig syntes jeg du ikke skal stresse med vekta. Hvis de fluktasjonene du beskriver alltid ligger innenfor 70.5 og 73 kg er det nok bare væske i kroppen du måler forskjell på. Bare slapp av, få deg i det du kan og ikke bær på masse dårlig samvittighet :)

Takk. Jordmor og lege sier at hovedsaken nå er at jeg får i meg drikke å mat, og ikke hva, så klart ikke nei mat. Men vet cola er fyfy i store mengder, men får jo ikke i meg annet

Tror ikke du trenger å stresse noe med dette, er nok svært vanlig i disse tider hvor vi er litt oppblåste og det er mye som skjer generelt med kroppen. Prøv så godt du kan og legge fokuset bort fra dette med vekta i en periode og ikke stresse så mye med det :Heartblue Fullt klar over at det er enklere sagt enn gjort, men skader ikke å prøve... Og dette med Cola er vel mer mengder enn noe annet, så fokuser heller på mengdene enn at du ikke skal drikke det :Heartblue Masse lykke til:Heartblue

Sånn har jeg det til vanlig også Fant ut at løsningen var å aldri veie meg oftere enn en gang i uka, og da alltid på samme ukedag og på morgenen før frokost.

Back
Topp