Vekt

Julispireimage

Flørter med forumet
Julibaluba 2017
Hei lurte litt på om det var noen som har opplevd å gå ned i vekt?? Jeg hadde vektoppgang frem til uke 12 på litt over 1 kg, men nå på to uker har jeg nesten gått ned 1 kg.[emoji15] Dette er min første så vet ikke hva som er normalt, jeg har hatt bedre matlyst de siste to ukene. [emoji4]
 
Helt normalt!
Man kan veie seg på morgenen og så igjen på kvelden og det kan skille en kilo. Ikke noe å tenke på.
 
Mener å huske jeg var ca 20 uker på vei sist før jeg gikk opp uten at det var noe problem, og at jeg gikk litt opp og ned før det. Så lenge det bare er én kg tenker jeg at det sikkert ikke er noen fare :) hvis du begynner å dette varig nedover er det sikkert lurt å snakke med lege. Jeg er fortsatt litt over tre kg under startvekt, og det er visst greit selv om de mener jeg bør gå opp :) hvis du er undervektig bør du snakke med lege, da, fordi det da er viktig å følge med på vekten og at evt nedgang ikke påvirker den lille :)
 
Mener å huske jeg var ca 20 uker på vei sist før jeg gikk opp uten at det var noe problem, og at jeg gikk litt opp og ned før det. Så lenge det bare er én kg tenker jeg at det sikkert ikke er noen fare :) hvis du begynner å dette varig nedover er det sikkert lurt å snakke med lege. Jeg er fortsatt litt over tre kg under startvekt, og det er visst greit selv om de mener jeg bør gå opp :) hvis du er undervektig bør du snakke med lege, da, fordi det da er viktig å følge med på vekten og at evt nedgang ikke påvirker den lille :)
Takk for svar [emoji4] føler meg helt ny når det gjelder sånne ting [emoji85]
 
Back
Topp