Vekt!

Gikk opp 30kg sist, men gikk ned alt etter fødsel.Håper jeg ikke går opp så mye denne gangen ;)

Første gangs gravid og bare lyst på usunt nå, og mye mat! Håper det gir seg! Greit å legge på seg for å være gravid, men ikke pga cravings. Dere som har vært gravide før, når kom kiloene og hvordan fordelte de seg gjennom svangerskapet? :)

Gikk opp 18 kilo sist. Ingenting de siste månedene, men mye de første. Gikk fra en veldig aktiv hverdag til mye vondter og plager så det kan ha medvirket. Egentlig er jeg veldig glad for vektøkningen og tror jeg hadde godt av det. Kiloene forsvant sv seg selv uten noe innsats og jeg var tilbake til startvekt innen 5 måneder.

Men, jeg tror jeg skal gjøre en aktiv innsats for å ikke gå opp like mye denne gangen altså for det er tungt å drasse rundt på så mange ekstra kilo. Pluss på en unge fra før på 11 kilo så kan jeg bare gå opp 7 før jeg løfter på det samme jo [emoji23]

Gikk opp nesten 8 kg i fjor. Sluttet og snuse, pluss at jeg de to mislykkese svangerskapene gjorde noe med vekten..

Jeg la på meg 10-12 kg da jeg gikk gravid med førstemann. Det gikk overraskende fort av etter fødselen. Håper jeg ikke legger på meg så mye mer denne gangen. Men har en plan om å PRØVE å holde meg litt i aktivitet og spise relativt sunt. Den planen går ikke sånn kjempebra så langt :D

74 da jeg ble gravid, 80 helt på slutten og 70 dagen etter fødsel. Var vel ikke helt bra og gå opp så lite heller.

Har ligget på rundt 59-63 kg før graviditeten de 2 andre gangene, men begge gangene har jeg sett 90 tallet på vekta ved graviditetens slutt. Denne gangen er utgangspunktet det samme, og jeg har jo kommet meg 30 kilo ned igjen hver gang. Men nå er jeg 8 år eldre enn ved første graviditet, så kiloene jeg får nå, vil nok bli litt vanskeligere å få av, så håper virkelig ikke jeg blir så mye mere en 80 kg nå:angelic:

Alltid slitt litt med noen ekstra kilo som jeg ikke klarer å bli kvitt. Jeg gikk opp 10 kg første gang, men har gått ned 25 etter fødsel! Amming og løping etter en superaktiv gutt har vært mirakelkur for meg! Håper jeg klarer å ikke gå opp altfor mye denne gangen, dor er veldig fornøyd sånn jeg er nå. Men kommer ikke til å stresse noe, verken under graviditeten eller etterpå :-)

Var 72 med første, raste ned til 64 kg i begynnelsen av graviditeten før det stoppa på 80 ved fødsel.

Nå starter jeg på 63 kg, foreløpig gått opp en kilo som jeg tviholder på[emoji4]

Gikk vell opp rundt 27 kg med første, brukte sikkert 8 mnd på å komme tilbake til 68-69 som eg bruka å veie. Vog meg på lørdag - er allerede komt opp i 71,7 så det her går jo straka vegen.. Har null energi etter en dag på jobb pluss underholdning av sønnen på 16 mnd etter jobb, så blir mykje sofa..

Starter på rundt 56-57 (167 høy), har ikke veid med siden rundt jul, så vet ikke eventuell utvikling enda.

Jeg gikk opp 2 kg sist svangerskap. Men så klart var jeg stor ifra før så det er nok derfor det ikke ble så mye å legge på. Heldigvis. Men gikk ned 5 kg etter fødselen men ellers har det bare vært stabilt. Så håper vel nå at det ikke blir mye lagt på denne gangen også og krysse for at jeg gidder å orke å gå ned i vekt etter fødselen denne gangen.. ikke bare bare.... [emoji14]

Opp 30kg i begge svangerskap.. og bikket da nesten 100kg!!! Men har kommet meg ned til startvekt uten problemer etterpå.. heldigvis❤️❤️❤️❤️

Gikk opp 22 kg under første. Men jeg har ikke veid meg en eneste gang etter fødselen så har ikke snøring på hva jeg har veid nå før start. Ble bare stressa av å se kiloene som kom forrige gang. Så har med vilje ikke villet veie meg. Men mistet nok ganske mye innen jeg dro fra sykehuset.

Gikk opp 37kg med førstemann, og rakk aldri gå ned alt siden han bare er 8mnd nå ❤️ Starter derfor på 74kg (7kg mer enn sist). Håper å gå opp mindre denne gangen :confused:

Back
Topp