Vekt

Jeg er akkurat samme vekten nå som jeg var. I følge legen er det helt vanlig å ikke gå opp første 12 uker.

Ligger på samme vekt her også, avogtil et kilo mindre enn vanlig, men er bare 10+2, så regner med det snart går oppover:)

Samme vekt selv med all oppkastet. Sier litt om hvor mye jeg spiser :P

Opp 1,5 kg. Spiser ofte for å holde kvalmen i sjakk..

Gått opp ca 1-2 kg, kvalmen gjør at jeg spiser oftere og kanskje ikke alltid det sunneste.. Men jeg har lagt på meg et par kg det siste året da (før jeg ble gravid), blant annet fordi jeg slutta med snus for snart et år siden, og fordi jeg tenkte at jeg ikke skulle være så nøye på å holde vekta nede når jeg prøvde å bli gravid. (Jeg er forholdsvis slank fra før da). Men føler meg utrolig oppblåst og litt utilpass, så det føles jo som jeg har lagt på meg myye mer :P hehe

Last edited:
Er på -2kg nå. Har begynt å jobbe meg litt oppover igjen:) Tror ikke det skal bli vanskelig å legge på seg når kvalmen er borte:p

Går litt opp og ned på 1 kg. Spiser ikke så mye, men til gjengjeld er jeg ikke i aktivitet heller. :P

Opp 2,5 kg på disse 9 ukene :-) spist mye og mye usunt pga kvalme. Men nå er kvalmen nesten borte og treninga tatt seg opp :-)

Har gått opp 0,5 kg ca.. Varierer litt fra dag til dag også synes jeg.. Spiser mer enn vanlig om dagen, og da legger jeg fort på meg :p håper det ikke blir for voldsomt :p

-5kg her. Sliter med matlysten. Men har mye å gå på, så er ikke bekymret.

Har gått opp igjen litt, men trur det mest er pga forstoppelse - ting kjem jo ikkje ut igjen :wtf:. Ligg på -1 kg no omtrent.

Jeg har gått ned litt. Vet ikke helt hvor mye for jeg veide meg ikke før kvalmen startet. Men i alle fall gått ned 1,5 kg.. Håper det snur snart for jeg er egentlig himla sulten, men blir kvalm når jeg spiser:(

Back
Topp