Vekt

20+4 og er på -2,5 kg.. Men lagt på meg 1 kg den siste uken så nå går det oppover iallefall :)

Å
Hvordan er det med vekta nå i forhold til startsvekta foreløbig, jenter? :)
Gått opp?
Ned?
På stedet hvil?

Jeg er 22+0 og i dag var det 4 kg opp fra startsvekta. Ca 1 kg mer enn forrige svangerskapet på denne tida:)

19+3 i dag og opp 3,5kg. 1,5kg bare den siste uke :p

Jeg plutselig 5,5 kg!!! Etter en uke 3 kg opp plutselig. Er idag 20+0 Følger varsomt med siden jeg sliter med hodepine. Hatt svangerskapsforgiftning med første, så vet hva jeg skal se etter.

Deprimerende lesning.. 21+2 opp 11 kg!!!!

Har selv lagt på meg 7 kg. Har lagt på meg kiloene veldig plutselig. 1 kg. opp på ei natt og sånn. Har selv fått vann i kroppen, og tenker at noe av det rett og slett er vann. Spiser ikke mer enn før nå, men kiloene er jo uunngåelige allikevel.

18+2, opp 5,5 kg. Stresser ikke så mye med det, spiser det jeg føler for av både sunt og søtt, og trener det jeg orker. Så får det bli som det blir :)

Er 21+2 og gått opp 2,5kg fra startvekta i september.. Har et lite ønske om å gå ned i vekt under svangerskapet, men vi får se :o

Snart 21 uker og lagt på meg 8-9 kg. Synes det er litt mye men har ikke orket å trene så mye og spiste mye i begynnelsen av svangerskapet for å døyve kvalmen. Prøver å gjøre det jeg kan for at det ikke skal fortsette helt i samme retning...:-P

17 uker + 4 kg. Burde opp mer, veldig tynn

Back
Topp