Vekt

Kan man snuse når man ammer?

Da ville jeg evt snuset rett etter man har ammet.
Jeg personlig skal vente til amme perioden er over, da melken kan smake surt ( er på samme måte som med røyken)
 
Da ville jeg evt snuset rett etter man har ammet.
Jeg personlig skal vente til amme perioden er over, da melken kan smake surt ( er på samme måte som med røyken)
Var det jeg trodde, er mange som har gått gravide som kjøper snus av meg. (jeg jobber i dagligvare) så ble brått litt usikker.
 
Var det jeg trodde, er mange som har gått gravide som kjøper snus av meg. (jeg jobber i dagligvare) så ble brått litt usikker.

Jeg vil vente iallefall så babys får den beste smaken på melken som mulig :)
Har jeg klart å holde meg i 9 mnd så bør jeg klare minst 6 mnd til haha :)
 
Mine å, ser nesten hvite ut! :) men kjenner jeg savner snusen en del, så får bare se ;)

Akkurat nå er det lett å si jeg skal holde meg unna, men det er for å hjelpe meg selv i å ikke ville ha pga babys..
Når den er ute og ammingen over, spørs det hvor lett det blir :p
Ja, tennene mine også ser sååå mye bedre ut :)
 
Akkurat nå er det lett å si jeg skal holde meg unna, men det er for å hjelpe meg selv i å ikke ville ha pga babys..
Når den er ute og ammingen over, spørs det hvor lett det blir :p
Ja, tennene mine også ser sååå mye bedre ut :)
Vi får se hvem som sprekker først :p
 
Kan man snuse når man ammer?

Omdiskutert akkurat det der. Nikotinen går jo over i melka, så i utgangspunktet nei. Jeg snusa litt sist, men da bare rett etter jeg hadde amma og i alle fall ikke de 1-2 siste timene før amming. Men det var etterhvert, de første 4-5 mnd (husker ikke helt) så var det jo mye amming ofte, så desto mindre snus. Men etterhvert når det bare var morgen og kveld så tok det seg opp. Uff, blir sugen bare av å lese/skrive om det. Jeg skal prøve å holde meg, men kjenner jeg meg rett så går det nok ikke...
 
Så er ikke bare meg som fortsatt har suget nei... vært et par dager hvor jeg nesten har spurt om å få snus av sambo.
Men jeg har klart å holde meg i frykt for å begynne igjen...

Jeg har tatt noen snus. Blir 1-2 i helgene og nikotinfritt i ukedagene. Syntes det var lettere å slutte sist gang, da begynte jeg igjen på barsel da :p Humøret mitt styres VELDIG av snusen når jeg er sliten :(
 
Omdiskutert akkurat det der. Nikotinen går jo over i melka, så i utgangspunktet nei. Jeg snusa litt sist, men da bare rett etter jeg hadde amma og i alle fall ikke de 1-2 siste timene før amming. Men det var etterhvert, de første 4-5 mnd (husker ikke helt) så var det jo mye amming ofte, så desto mindre snus. Men etterhvert når det bare var morgen og kveld så tok det seg opp. Uff, blir sugen bare av å lese/skrive om det. Jeg skal prøve å holde meg, men kjenner jeg meg rett så går det nok ikke...

Kommer til å holde meg så lenge jeg ammer. Mista melka etter 4-5 mnd sist, så er ikke så mye lengre å holde seg evt :p
 
Kommer til å holde meg så lenge jeg ammer. Mista melka etter 4-5 mnd sist, så er ikke så mye lengre å holde seg evt :p

Fullammet i 3 mnd og sluttet etter 6 mnd og håoer på det samme igjen :p
Men jeg bruker medisiner også som jeg har måtte kutte ut i svangerskapet og som jeg ikke kan bruke under amming heller så spent på hvor lenge det blir denne gang :)
Håper på så lenge som mulig da :)
 
Fullammet i 3 mnd og sluttet etter 6 mnd og håoer på det samme igjen :p
Men jeg bruker medisiner også som jeg har måtte kutte ut i svangerskapet og som jeg ikke kan bruke under amming heller så spent på hvor lenge det blir denne gang :)
Håper på så lenge som mulig da :)
Skal også prøve å amme så lenge som mulig :) men ingen stress denne gangen. Jenta mi er like frisk som alle andre, selv om hun fikk mme fra fødsel av :) ( la ikke på seg av morsmelk, så måtte få erstatning i tillegg)

Sånn, da er jeg ferdig å spore av :p
 
Skal også prøve å amme så lenge som mulig :) men ingen stress denne gangen. Jenta mi er like frisk som alle andre, selv om hun fikk mme fra fødsel av :) ( la ikke på seg av morsmelk, så måtte få erstatning i tillegg)

Sånn, da er jeg ferdig å spore av :p

Hehe :)
 
tviler på at det er noe stress :p jeg tok et ca tall da jeg var hos legen. jeg har ikke vekt :p
 
Gått opp 1,5 kg så langt.
Føler virkelig jeg dytter innpå med mat for tiden, så det er nok fra nå av kg kommer....
 
Back
Topp