Vekt

Eller startvekt om dere vil

Bare 15+2, og jeg har gått opp FIRE kilo allerede... :o Var sykt sulten en periode, men det har gått litt over nå, så har da stått stille i minst 1 uke.

Jeg hadde gått ned 2 kg da jeg veide meg på helsestasjonen 13+1. Har vært mye kvalm og dårlig :(

Er 13+4 og det har foreløpig ikke skjedd noe med vekta.

Det varierer mye også fordi det kommer an på høyde og vekt i utgangspunktet, så man burde nok ikke sammenligne så altfor mye uten å ta med det i betraktningen. :)

Gikk ned 4 kg ca de første tre mnd på oppkast og kvalme:( Nå har det begynt å snu heldigvis :)

Jeg gikk først ned 1 kg men den kom tilbake forrige uke, så nå er jeg ca på 0. Er 12+3

16+5, gått ned 5 kilo ca.

Her er jeg 16+2, gått opp ca 3 kg. Må ta meg sammen kjenner jeg. Spiser litt ukritisk nå som kvalmer stort sett holder seg unna.

Er 15+5, og har gått opp 3kg. :) er nok en blanding av ferie og graviditet, har ikke gått opp noe de siste 4ukene.

Er 15+5 i dag og har gått opp 2 kg. Hadde gått opp mer men så ble jeg syk og gikk ned et par kg i løpet av den uken.

Gått opp 2 kg! Og i mine to andre gikk jeg nesten ikke opp før uke 20. Totalt 9-10 kg gjennom hele svangerskapet.

Det blir spennende å se hva vi ender på tilslutt forrige gang gikk det tregt i starten her, men så kom vannet og vipps endte det på 21 kg allikevel-Hehe!

Jeg har kanskje lagt på meg 1 kg og siste svangerskap ble det totalt 8 kg men ser på bildene at ansiktet og rumpa ble mindre og mindre mens magen ble større! La ikke merke til det der og da. ..

Back
Topp