Vekt

Veide meg nettopp. Har gått ned 1,5 kg siden positiv test. Kvalme og ekstremt dårlig matlyst har nok skylda.:

er 9 uker i dag og har gått opp 1 kg.. spiser en del usunt siden det er d eneste jeg får i meg av mat.. meste kommer oppatte også da men

Jeg bærer litt ekstravekt etter i sommer, hvor jeg først hadde ferie med myyye kosespising, så var jeg gravid med mye snopesyke og så hadde jeg en SA med påfølgende trøstespising. Gikk opp tre-fire kilo. Trodde at jeg hadde gått opp ytterligere etter mye snoping de første ukene og så spising for kvalmestilling nå, men faktisk ikke! 1 kg ned fra det høyeste :) Fornøyd med det, kjenner jeg.

Last edited:
Planen er å veie meg 1 gang i uka på fast dag/tidspunkt, men måtte gå på vekta igjen i dag da jeg ser at kroppen har endret seg siste dagene.
Har nå gått ned igjen den kiloen (1,1kg) jeg hadde lagt på meg... Rart!
Virker som kroppen har sluppet endel væske og jeg er ikke så oppblåst lengre. De aller fleste andre symptomer er også borte..

Nesten så man lurer på om det er noe galt...
Er 6+1 i dag og drøyt en uke til første kontroll.

En liten trøst er at det er stort sett vann vi legger på oss på kroppen nå :)

Jeg har jo hatt et lavkarbokosthold frem til jeg ble gravid og superkvalm.. Nå har jeg gått opp og ned litt i vekt, men totalen er +1kg akkurat nå (vannvekt).. Jeg spiser mat jeg egentlig ikke tåler, og da binder kroppen vann som bare pokker :p

Gleder meg til kvalmen gir seg litt så jeg kan begynne å spise normalt igjen! :)

Back
Topp