Vekt

Solsikka88

Andre møte med forumet
Hei :-) jeg er i uke 6 nå og har lagt på meg 3kg allerede, er 160 høy og veier vanligvis 55 kg. Er det normalt å gå opp så fort? :-)

Hei. Jeg er i uke 7+3,å har gått ned 1 1/2 kg. Veier 56 og er 168 cm. Hva som er normalt vet jeg faktisk ikke. Har lest at begge delene er vanlig,men vet ikke om det er riktig. :)

Det er nok forskjellig fra person til person :)
Noen legger på seg 40 kg i svangerskapet og noen ingenting.
Viktigste er å holde seg i aktivitet og ikke spise for 2 :)

Her blir jeg full av vann med engang jeg blir gravid, særlig når det er varmt eller spist mye salt. Kanskje det kan være det :-)

Kanskje det :-) jeg blir veldig hoven i beina når det er varmt. Jeg får vært litt obs på hva jeg spiser :-) har en helt vanvittig matlyst for tiden :-P

Jeg tørrer ikke å gå på vekta :nailbiting: Spising holder kvalmen vekke men beveger meg mye også, håper vekta går ikke for mye opp ;)

Tror jeg har gått opp ett kilo. :-) spiser mye, men spiser da lite og ofte. Forrige dagen spiste jeg sju ganger, men da er en gang f.eks et eple.

Har gått ned 2 kilo, men har litt for mye i utgangspunktet... Gikk aldri ned alle kiloene fra forgje svangerskap før denne spiren tok plass i magehuset! Så satser på å gå opp ca 0 kilo denne gang, men det er kun et ønske, og det skjer nok ikke:p gått opp 25 kilo med de to andre, men var da i utgangspunktet veldig slank... Så håper ikke jeg gjør det denne gang!

Back
Topp