vekt??

peggy

Gift med forumet
hvordan går de med vekta folkens??

Har økt med 14 kg gitt[8D]
Jeg sa at jeg ikke skulle over 15 kg i vektøkning, men nå spørs det da....[;)]
Spiser så det holder om dagen, har lyst på alt som er søtt og usunt[:D]
Får ta "sjauen" med kiloa etterpå! Kanskje vi skal lage en "slankefebruamammaklubb?"[;)]

12.5 kg her! jeg er med på "slankefebruarmammaklubb" !!

var hos jordmora idag, de var skuffende resultater, 2 kg på 1 uke. har de tømmerstokkene av noen bein! ser helt fortferdelig ut.. blæ hate utseende fortida , flere som føler seg " feite" ?
har lagt på mæ 18kg totalt.. sykt[:@][:@]

8kg hittil....men blir sinnsykt godt å sette på seg klær som passer igjen [8D].

Jeg slår dere alle! Trodde ikke jeg kom til å gå opp mer enn ca 15 kg. Men det har blitt 21 kg opp gitt! Melder meg inn i den "slankefebruarmamma-klubben" jeg!

gått ned 1 kilo jeg.....matlysten har gått veldig ned i det siste, lite som frister. Men jeg har myyyye å gå på enda, så ingen grunn til panikk...hehe

Har gått opp 8kg jeg.. 1 kg den siste uka.. Gleder meg også til og få på meg favoritt jeansen min! [:D]

Har gått opp 11 kilo og er fornøyd med det! Får enda på meg omtrent alle buksene jeg vil for magen er så høy!
Har en veninne som gikk opp over 40 kg, så vi har alle litt å gå på!

ORIGINAL: kirsten

Har gått opp 11 kilo og er fornøyd med det! Får enda på meg omtrent alle buksene jeg vil for magen er så høy!
Har en veninne som gikk opp over 40 kg, så vi har alle litt å gå på!

40 kg!![:-] Det må være rekord, vel.....
Godt vi har lenge igjen dit i alle fall[:D] 

har blitt 13 kilo her gitt....[8|]

14 kilo her også... Er med i slankeklubben ja [;)]

Har også lagt på meg to kilo på ei uke...blæ, føttene mine ser ut som sånne bowlingkjegler når jeg tar av meg sokkene....Hater dette vannet!! Har lagt på meg 18 kg totalt så det blir nok slankeklubb på meg også....

Har lagt på meg sånn ca 16 kg jeg. de siste 2 kg kom så plutselig så det innbiller jeg meg er vann. (ehem det er jo lov å håpe)[:D] Men nå har jeg spist akkurat det jeg vil siden før jul så det er vel egentlig ikke rart at jeg legger på meg... er egentlig dritt lei godteri nå ( skriver jenta som akkurat proppa i seg et kakestykke....)
Jeg blir ihverfall med på slankeklubb!

siste sjekk var jeg gått opp 13 men nå har jeg nok gått opp mere har fått vann i beina... spiser normalt kjøper ikke godis jeg så spiser jeg det ikek heller!!

veide meg i dag å jeg har lagt på meg 18 kilo..hurra[:@][:(]
men skal vel trille dem av når bebisen kommer[:D][:D]
Jeg er med på slankeklubben ja[:D]

tror jeg også melder meg inn i den slankeklubben, trenger de sårt etter fødsele..

Det er sikkert godt å ha litt å gå på og... Sist gang var jeg lettere når jeg kom hjem fra sykehuset enn jeg var før jeg ble gravid, og da mistet jeg melken etter 2 mnd... Innbiller meg at det kanskje kan være derfor!

her er det blitt 5 kg...har spist som en hest, men vekten har ikke gått opp...hmmm...kanskje babye'n e STOR...

Blir aldri heilt klok på den vekta... har alltid gått ned litt når eg er hos legen, og oppigjen når eg går til jordmor. Er nok litt forskjell på vektene ja. Men etter legebesøket i går så har eg lagt på meg 8 kg i svangerskapet. Har fått bemerkninger om at eg har blitt slankare i armane og skuldrane liksom..., så er føler virkelig at babyen har vokst på bekostning av det ekstra eg hadde før eg vart gravid! Og det er jo berre bra! For babyen vokser, no ligger den over linja, til og med over det skraverte området på kurva!!! Uff, no må den komme snart sånn at den ikkje er altfor stor når den først kjem!

Back
Topp