Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk hun mye ned på sykehuset da? Min lå jo bare 60g u fødselsvekt da vi dro hjem..Mi er 11 dager og er 200 g under fødselsvekta
Ho vart fora ned mme dei 3 første dagene på sjukhuset. Eg fekk ikkje i gang melkeproduksjonen før dag 4 pga blodmangel. Men ho har gått ned litt meir i vekt no etter siste veiing på sjukhuset... Ska veie ho igjen på fredag. Håper det har snudd til då.Gikk hun mye ned på sykehuset da? Min lå jo bare 60g u fødselsvekt da vi dro hjem..
Gjekk din ned mykje i starten?Mi er fire uker og fortsatt litt under fødselsvekt.
Ca 600 gr ned.. Var veldig stor ved fødsel da. Går sakte oppover nå, men slitsomt med amming, tillegg og pumping for å tømme puppene.Gjekk din ned mykje i starten?
Min er nå 14 dager og veier såvidt over fødselsvekten... Har kun gått opp 110g den siste uken nå.... Jeg stresser veldig med det, men helsesøster ville vi skulle gi det en uke til før jeg evnt begynte med tillegg og pumping. Hun sa det faktisk kan gå opptil 6 uker før babyene legger tilfredsstillende på seg. Men mine to andre gikk opp 1 kg de første ukene, så sammenligner jo litt...
Litt usikker egentlig om jeg har for lite eller om det er lite næring... Prøver å amme oftest mulig nå for å få opp produksjonen så får vi seSå kjedelig, da. :/ Er det det at du har for lite melk?
Litt usikker egentlig om jeg har for lite eller om det er lite næring... Prøver å amme oftest mulig nå for å få opp produksjonen så får vi se
Så bra!! Gjorde du noe annerledes??Jeg heier på deg. Den andre uka gikk min opp bare 135 gram, og plutselig snudde det, så håper det skjer hos deg også.
Så bra!! Gjorde du noe annerledes??
Så bra vektippgang10dager gammel veide han 200g mer enn fødselvekt. (Opp 400g fra vi dro fra sykehuset)
Tror det blir innkjøp av ammend i dag ja dette kostholdet ja... Her tvinger jeg i meg maten om dagen, ingenting som smaker noe godt, og matlysten er på bånn...Siden fødsel har jeg levd på brødskive med majones og salami, så jeg fikk meg til å bli litt mer fornuftig i matveien. Og så passet jeg på å drikke nok vann, prioriterte hvile og drakk ammete. Jeg anbefaler deg å gjøre det samme om du ikke allerede gjør alle disse tingene.
Tror det blir innkjøp av ammend i dag ja dette kostholdet ja... Her tvinger jeg i meg maten om dagen, ingenting som smaker noe godt, og matlysten er på bånn...