Vekt

Smiley:)

Ønsker seg det største i verden!
Aprillykke 2017
Eg er 17+3 i dag. Har gått opp nesten 2 kg. Kan endelig spise som eg vil (i allefall nesten). Korleis går det med dere andre?

Er 18+4 i dag og har gått opp 3 kg. Men kjenner jeg er mer og mer sulten :P Gikk opp 14 kg når jeg gikk gravid med storesøster :)

18+4 og har gått opp 4,5 kg :) Er 169, og har gått fra 54 til 58,5 kg, så jeg ser på det som et sunnhetstegn!

18 uker og har nå gått opp til samme vekt som før jeg ble gravid:) matlysta har tatt seg kraftig opp siste uka, så har gått opp ca 2kg på ei uke!! Håper det er litt vannvekt også:p

17 uker og har gått opp 7 kg:)
Gikk opp 5 kg de første 13, så det har roet seg litt. Er 170 høy, så er vel mer normalvektig nå enn noen gang:)

17+1 og har gått opp 11 kilo:( veide 69 kg før svangerskap og er 177 høy nå er vekta på 80 kilo!!! Sliter skikkelig med det, jeg har alltid vært nazi på matvanene og
Vært sunn, og nå er jeg så kvalm og har spist kun brødmat i 10 uker ;(

Er 17+2... Har gått opp 2,5 kg til nå.. Er ikke allverdens, men jeg hadde gått ned 45kg før jeg ble gravid..så kjenner at det et litt tungt at der skal så mye på igjen :/

Eg er 17+3 i dag. Har gått opp nesten 2 kg. Kan endelig spise som eg vil (i allefall nesten). Korleis går det med dere andre?
Startet på 65, nå er jeg 64. Så har gått opp 3 kg igjen etter vekt nedgangen i starten.

Jeg er 17+5 og gått opp 1 kg. Veier mer enn jeg burde så helt greit at jeg ikke har gått opp så mye..m

Godt at matlysten er økene hos fleire! Mine 2 kg har komt de siste 2 vekene.

15+5 og ned 7kg. Var minus 8kg, så har heldigvis klart å legge på meg en kilo igjen siste uka! Da går det rette veien :-)

Fant meg en slik liste over hvor mye man bør gå opp i svangerskapet; vet ikke helt om jeg skal følge undervektig eller normalvektig siden jeg var akkurat på grensa, men om jeg går opp 0.5 kg i uka fra nå av er jeg innafor den for undervektig ihvertfall og vil vel da ha gått opp ca 18 kg på slutten av svangerskapet...
Blir spennende å se.
Er litt gøy å se at tallet på vekta endelig stiger :)

Back
Topp