Vekt

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
etter fødselen, hvor lang tid tok det før du gikk ned alle babykiloene?

Ei lita uke. Men kom desverre fort på igjen det neste året :/

Samme her :/ eg fikk egentlig like mye ned som opp i svangerskapet pga oppkast. Men det e komt godt på igjen desverre :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk bare opp 7 kg så her forsvant alt med en gang :) og har vært slik siden :)

1-2 uker, og ble tynnere enn før fødsel.. Med nr 1.. Med nr 2 satt det litt mer :(

Sent from my iPad using BV Forum

Gikk opp 10kg. Vet ikke når de forsvant nøyaktig, men to uker etter fødsel var jeg på startvekt. Dessverre la jeg på meg 10kg igjen det året, men etter å ha slanket meg i rykk og napp, er jeg nå 3kg under vekta før jeg ble gravid med første. :) Skal prøve å trene igjennom hele svangerskapet og fokusere på sunt kosthold. Etter jeg får nummer to i april og etter ammingen er slutt, skal jeg prøve å slanke meg litt til. Veier fortsatt sikkert 7kg mer enn jeg bør.

Gikk opp 26kg med nr2, tok ca 4mnd Før alt var borte.

Gikk ned igjen innen få uker, så fort vannet var ute av kroppen og livmora trakk seg sammen. Gikk opp 30 kg første gang (sf) og 12 kg andre gang.

Første gangen tok det ca 1,5 år;)
Andre gang rasa eg ned i vekt, så da vart eg nesten for tynn i løpet av eit par mnd, men jammen kom det snikande på igjen det og gitt;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk opp ca 25 kg i første svangerskap, gikk ned ca 7-8 kg rett etter fødselen. La på meg 4kg et sted det neste 1,5 året. Deretter ble jeg slankebestemt og gikk ned 12 kg på fire måneder. Så ble jeg gravid igjen, og har nå lagt på meg 13kg igjen (39+6). Denne gangen SKAL disse 13kg + mer fra forrige gang av raskere enn om 1,5 år !

Gått 18 måneder og har fortsatt 4 kg igjen. La på meg 11;)

Noen måneder, husker ikke helt. 3-4 tror jeg.
Gikk opp 12 kg, 7 av de forsvant rett etter fødselen.

Back
Topp