Vekt

Klossen

Flørter med forumet
Noen av dere som allerede har gått opp litt?

Jeg slanket meg 17 kilo før jeg ble gravid, så jeg har hatt et ganske strengt kosthold. Nå glipper det litt, for å si det sånn. :p

Har måttet spise det jeg vil ha, for å ikke bli kvalm. Og det merker jeg på vekta!! Jeg veide meg i dag, 73 kilo!!! Jeg var 68 da jeg ble gravid. Herregud!!

Hvordan ligger det ann med dere?

Sist jeg veide meg hadde jeg gått opp 2 kg.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikke veid meg på en stund men hadde gått ned 1-2kg. Men det er kvalmen sin feil for eg e ikke sunn i det heile tatt:/ sist gikk eg opp sikkert mer en du har til nå:) hehe la på meg 20 kg sist svangerskap

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg ligger rundt ett kg under startvekt.

Jeg har gått opp 4 kg, men det gikk jeg opp innom uke 7 så har heldigvis stått stille de siste fire ukene :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått opp 6 kg, med de kom i uke 3 og 4 mens vi var på ferie. Har spist akkurat det jeg har hatt lyst på de siste ukene og ligget på sofaen, så ikle rart de fortsatt henger på. Gleder meg til kvalmen gir seg, og jeg har energi til å trene igjen!

Veier ca det samme som i begynnelsen av mai, kanskje litt mindre. Det er rart, for jeg har lagt på meg, spesielt rundt magen. Så da er det vel litt muskelmasse som har gått tapt mens jeg har ventet på at kvalmen skal gi seg!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Godt å høre at jeg ikke er alene. Har lagt på meg litt over 1 kg (var 2 kg men det hjalp å få litt orden på forstoppelsen). Er 9+1

♡Termin 20. februar ♡

Veide 55 før Graviditeten veide 52 nå på Søndag .. Men jeg begynner nok også og Legger Vell På Meg Snart :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Ned 1 kg her :/ er så utrolig kvalm. men nå bør kvalmen snart gi seg, begynner å bli lei å sliten av det :P
La på meg 19 kg sist, men skal prøve å ikke lande så høyt denne gang. er ikke så liten fra før :P

Rett før jeg ble gravid la jeg på meg 4-5 kg, og nå har jeg gått ned 1,5 kg. Noe av det er nok på grunn av at vekten ikke hadde stabilisert seg helt fra vektoppgangen, men vil nok skylde mye på varmen. Orker ikke å spise så mye når det er varmt.

Leste i den ene av app'ene mine at man nå skulle ha lagt på seg 1-5 kg, så jeg tipper kiloene kommer plutselig, akkurat som TS kanskje vil stagnere litt i vekten.

Fra mobil.

Jeg har gått opp omtrent 3 kg, og det skyldes utrolig nok kvalmen, for må spise annenhver time for å holde den i sjakk.. Spiser lite usunt, sjokolade og snacks byr meg imot, så det er matinntaket generelt som har økt.

Har ikke gått opp noen ting enda:)

Har gått ned noen kilo pga kvalmen, gått ned rundt 4kg. Men legger nok på meg når kvalmen avtar.. Bleh

0,5 kg 11+3, ikke ille :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Ned 2,5 kg her.. Er så kvalm, og eneste som frister er frukt og rå grønnsaker. Men har en del å ta av, så er ikke akkurat farlig å miste de to kiloene. De kommer vel raskt på igjen, med masse pluss pluss når matlysten er på plass, tenker jeg :P

-iPhone appen-

Har gått ned 3-4 kilo siden jeg har vært så kvalm. Klarer ikke spise godteri så det blir måltider som er små og spises ofte. Noe som nok er bra for oss begge to :-)

Back
Topp