Vekt

Skal egentlig veie meg i morgen men måtte sjekke nå og har gått ned 400 gram til fra forrige uke. Men med tanke på hvor lite jeg spiser så er det ikke for ille. Gubben regna jeg har fått i meg gjennomsnittlig 500 kalorier om dagen siste uken. Tror jeg må begynne å spise alt som faller meg inn. Drømte at jeg knaska gulrøtter i natt. Haha

Tror jeg har gått ned :-( forrige gang gikk jeg ned de første 3 mnd, opp til start vekt etter 5 mnd. Og nådde akkurat +11 kg dagen før lille mann kom. Klarte nesten ikke p spise hele svangerskapet.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vektoppgangen er jo litt i rykk og napp, du får holde øye med det.

1.3 kg opp her nå de første 7 ukene :(
Men jeg har jo nesten ikke beveget meg. Så kan jo ikke forvente noe annet :( må virkelig komme igang med treningen igjen. Så jeg kan styre dette her litt. Men vanskelig når formen er dårlig .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Her er det opp 1 kg og er 6 uker, den ene kg irriterer meg ikke så mye, værre med de 12 jeg har gått opp på 2 icsi forsøk, for de sitter der enda... Så derfor syns jeg det var unødvendig med den ene kg nå.. :(

Jeg har også gått opp litt. Enda jeg spiser ikke noe mer enn vanlig. Sist gikk jeg opp 23 kg, og bare 5 forsvant da hun ble født!! Ble et år i hardtrening, gikk ned til 10 kg mindre enn når jeg ble gravid :) nå vet jeg at jeg iallefall skal gjøre det jeg kan for ikke å pakke i meg alt jeg vil ha, hadde dilla på is med sjokoladesaus sist :p hver dag. Tror også noen av de strekkmerkene jeg fikk kunne vært unngått om det ikke hadde vært for all spisinga!

2,3 kg opp her! Synes deg er helt greit!! Har jobbet med å prøve å gå opp i vekt lenge, like vanskelig det, som for de som prøver å gå ned...

Her nyter jeg hver kilo som kommer på og håper jeg ikke raser like fort ned igjen denne gangen som sist:)

27.12.14
02.06.10

Da har jeg gått ned 5 kg siden startvekt. Men nå var jeg overvektig og så forhåpentligvis gjør det ingen ting.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Har gått opp rundt én kilo i forhold til startvekt, men hatt liten matlyst så er nok derfor det ikke er mer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg gått ned 5 kg siden startvekt. Men nå var jeg overvektig og så forhåpentligvis gjør det ingen ting.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Uff, håper det går bra med deg?? 5 kilo er mye...

Det går fint :) 5 kg på 9 uker er ikke så ille, men det verste er å ikke ha matlyst.

Da gjør vi det enkelt og sender over halvparten av min matlyst til deg :p :p Så kommer vi godt ut av det begge to :D Haha

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp