Vekt

Sånn helt off topic, drikker dere Pepsi Max? Er dette skadelig?? Jeg er jo helt avhengi for å kutte ned sukkerinntaket:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Små mengder er nok neppe skadelig men en bekjent av oss behandles nå for høye mengder aspartam i kroppen som har utløst diverse alvorlige anfall. Men dette er snakk om litervis i årevis.. Er selv veldig påpasselig med å unngå kunstig søtning som feks aspartam.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn helt off topic, drikker dere Pepsi Max? Er dette skadelig?? Jeg er jo helt avhengi for å kutte ned sukkerinntaket:(

Nei, men drikker cola. Sukker er ikke noe verre enn alle de kunstige søtstoffene. Og lett-brus hjelper ikke på insulinet.

Hmm har hørt veldig mye forskjellig ang dette stoffet... Noen sier det skal opp mot 10 liter pr dag før det blir skadelig! ? Ikke at jeg drikker det altså! :) men 2-3 glass på fredag lørdag søndag blir det gjerne!

Sent from my iPhone using BV Forum m

Jaa! Må ha Pepsi Max :p
Første svangerskap klarte jeg ikke drikke det plutselig, men han her er grei og lar meg like det :p

Har gått opp 2,5 - er overvektig så får ikke legge på meg nor særlig. Både lege og JM var fornøyd med det og det er i grunn jeg og siden jeg la på meg 20 kg sist som aldri forsvant av igjen :p

På siste kontroll hadde jeg gått opp 7 kg :)
Skal veie meg igjen til torsdag hos jm :)

Gått opp 9 kg til nå. :O 32 uker imorgen. Sist gang gikk jeg opp over 30 kg grunnet vann + svangerskapsforgiftninga. Kjente meg ikke igjen på slutten, nå ser jeg ihvertfall meg selv i speilet. :) Men spent på sluttresultatet denne gangen.

Jeg gikk ikke opp noenting før jeg var rundt 5 mnd på vei, men nå så har jeg gått opp 9 kg og er 33 uker i morgen :) Var undervektig fra før, så klager ikke :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Er ikke så opptatt av denne vekten jeg, vet at dette går fort av igjen etter at baby er født uansett .

Koser meg med pistasjisen min:dance011

Back
Topp