vekt

En gang pr uke! Pga gulpingen
Hun la på seg 200-300 i starten. Nå var det flatet ut med 120 pr uke

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Veier ingenting utenom standard kontroller. Veide oftere med førstemann :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi veier hver uke fordi han var prematur. Han gikk oop rundt 150 g i uka i starten, nå går han opp 250-350 i uka:-P

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her har lille gått opp 300-500 i uken nå skulle jeg bare sjekke siste gang og hadde da bare gått opp 60gram:( Kanskje jeg burde vekke han på natta??

Her har lille gått opp 300-500 i uken nå skulle jeg bare sjekke siste gang og hadde da bare gått opp 60gram:( Kanskje jeg burde vekke han på natta??
Hvor ofte gir du mat på dagen da? Her hadde det ved veiing sist uke gått opp 100 g i uka i 6 uker. Vekte hver tredje time på dagen. Lot henne sove som hun ønsket på natta, og det gjorde susen :)

Hvor ofte gir du mat på dagen da? Her hadde det ved veiing sist uke gått opp 100 g i uka i 6 uker. Vekte hver tredje time på dagen. Lot henne sove som hun ønsket på natta, og det gjorde susen :)

Jeg gir ganske ofte på dagen men han spiser ikke så mye om gangen. Klarer bare et bryst siden jeg har ganske mye melk.. gir du hver 3 time på dagen?

Jeg gir ganske ofte på dagen men han spiser ikke så mye om gangen. Klarer bare et bryst siden jeg har ganske mye melk.. gir du hver 3 time på dagen?
Ja, jeg satte på alarm på telefonen, og vekte om hun sov. Gav oftere om jeg følte at hun ville ha, eller ex om hun hadde vært våken i to timer etter forrige mating, og hun så ut som om hun kom til å sovne snart. Fortet meg å gi mat da slik at jeg slapp å vekke henne etter en halvtime for å gi mat. Jeg sluttet med å vekke etter en uke, litt fordi jeg følte at hun spurte oftere etter mat selv, samt at jeg synes hun virket til å være mer sutrete på kvelden den uka jeg "tvangsmatet".
Sovner han mens han spiser da eller? Veldig frustrerende når det snur, vi får håpe at han går opp bra igjen denne uka da, så du ikke må "stresse med det" :)

har veid hver fjerde uke til nå. skulle egentlig veid i dag (12 uker i dag), men venter til neste torsdag for da er det tre mnds kontroll.

Har veid hver uke pga det tok litt tid.før ho begynte å gå opp, å gikk opp litt sakte, skulle legge på seg minst 150g i uka, måtte begynne å gi mme i tillegg å det hjalp veldig på vekta så veier ikke hver uke lengre:-) men siden jeg måtte gi mme i tillegg til amming har jeg nesten ikke melk igjen :-(

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Back
Topp