Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte gir du mat på dagen da? Her hadde det ved veiing sist uke gått opp 100 g i uka i 6 uker. Vekte hver tredje time på dagen. Lot henne sove som hun ønsket på natta, og det gjorde susenHer har lille gått opp 300-500 i uken nå skulle jeg bare sjekke siste gang og hadde da bare gått opp 60gramKanskje jeg burde vekke han på natta??
Jeg gir ganske ofte på dagen men han spiser ikke så mye om gangen. Klarer bare et bryst siden jeg har ganske mye melk.. gir du hver 3 time på dagen?Hvor ofte gir du mat på dagen da? Her hadde det ved veiing sist uke gått opp 100 g i uka i 6 uker. Vekte hver tredje time på dagen. Lot henne sove som hun ønsket på natta, og det gjorde susen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg satte på alarm på telefonen, og vekte om hun sov. Gav oftere om jeg følte at hun ville ha, eller ex om hun hadde vært våken i to timer etter forrige mating, og hun så ut som om hun kom til å sovne snart. Fortet meg å gi mat da slik at jeg slapp å vekke henne etter en halvtime for å gi mat. Jeg sluttet med å vekke etter en uke, litt fordi jeg følte at hun spurte oftere etter mat selv, samt at jeg synes hun virket til å være mer sutrete på kvelden den uka jeg "tvangsmatet".Jeg gir ganske ofte på dagen men han spiser ikke så mye om gangen. Klarer bare et bryst siden jeg har ganske mye melk.. gir du hver 3 time på dagen?