vekt

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Hvor mye har dere gått opp i vekt, evt ned, og hvor langt på vei er dere?

- 4 kilo og 11+6 her.

Vil ikke snakke om det!!! Lalala!! Blir deppa av å tenke på det!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gått ned 500 gr :p Men jeg er overvektig, og kan ikke legge på meg noe i svangerskapet.

Snart 13 uker, opp 1.5 kg.

Er straks 13 uker. Gått opp 6 kg. Jeg sluttet å røyke samtidig, så regner 4 kg obligatorisk pga lavere forbrenning, 1 kg pga røyksugspising og 1 kg fordi jeg har spist meg fri fra kvalmen.

Gikk først opp 1/2 kg i begynnelsen, men nå har jeg gått ned 1 kg. Så litt opp og ned her :) Har vært veldig dårlig, så må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk. Spyr innimellom. Er 9+3 i dag.

Har gått opp 2 kg og er i uke 13 i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på en ganske heftig diett helt til vi oppdaga babyen ca i uke 5, og etter det har jeg ikke hatt vanlig matlyst, så jeg har gått ned tilsammen 6 kg

Antagelig gått opp noe, spiser ca. normalt og ikke kastet opp :) gikk opp 15 kg sist, og ned 10 kg en uke etter fødselen. Regner med jeg vil gå opp litt mer nå med tvillinger.

10+6 og gått opp 3 kg. Plager meg, ikke klart å trene disse mnd pga kvalme og når mc donald's er det som frister aller mest og bare må ha, er det dårlig kombinasjon. Var også så heldig å finne ut at jeg var gravid rett etter en ukes luksus ferie. Deilig med unnskyldninger...

Hehe Frk.Friken....vi er i samme båt hører jeg...Burger King her...selv om jeg prøver å putte i meg litt grønt også ja ;). Ikke gått opp så mye nå men gikk opp MYE rett før graviditeten. Og jeg har litt å ta av fra før...jeg kommer til å bli lille Trille :happy119

Back
Topp