Vekt

Har fått kul ja, men opp 4-5kg så ser bare feit ut fordet :p
 
Åssen går det med dere nå?

Jeg har gått bittelitt ned, så veier hvertfall ikke mer enn jeg gjorde før. Har likevel en liten kul.

Dere da?
Fortsatt -5 med en relativt stor kul på magen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått ned 3 kg, er sulten så og si hele tida og spiser ofte men veldig lite.
 
Faderullan!! Har gått opp 6 kg og magen er ikke noe å skryte av. Bare de valkene som var der fra før som er større :(
 
Opp 5 kg her :-/ men heldigvis litt mage å vise til :)
 
Gått ned 3 kg, har en liten kul men det meste er vell det som var der ifra før :p har ikke kastet opp eller noe. Men klarer nesten ikke å få i meg mat og drikke. Og dette har starta etter jeg bikka 12uker :p
 
Har tydelig mage og gått opp 6,5 kg
 
Sist svangerskap gikk jeg ikke opp i vekt før jeg var godt over 20 uker.
Jeg gikk opp rett over 25 kg totalt, så det er nok ingenting å bekymre seg for. Kiloene de kommer om du vil eller ikke!
Jeg gikk også ned i begynelsen, var under "startvekt" til jegg var ca 16 uker.
Om du lurer så er startvekta mi på 55 kg. Så på et tidspunkt veide jeg like mye som sambo... Men jeg hadde sykt mye vann i kroppen! Svetta som en gris etter fødselen.
 
Gått opp ca 5kg:/.. Men føles som st formen begynner å stabilisere seg, å bli litt bedre nå.. Så blir lettere å få i meg enda sunnere mat, regelmessige måltider og forhåpentligvis slippe å gå konstant sulten etterhvert.. (Og sult har gjort meg kjempekvalm, så har spist for å holde det i sjakk..)
Har så mye fra før av, så babykulen jeg kjenner under alt det ekstra, synes ikke.. Kan ikke si jeg syns det er spesielt kult å legge på meg igjen noe særlig, etter å ha gått ned masse siste året heller. Skal prøve å være flink å gå opp minst mulig dette svangerskapet :)...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er straks 22 uker, gått opp 1,7kg og ikke synlig gravidmage.

Leser at den ofte ikke blir synlig før i uke 25.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På forrige kontroll for 2 uker siden hadde jeg gått opp 4 kg:eek: Det til tross for kvalme og oppkast:p Men jeg må spise hele tiden, ellers blir bare kvalmen tusen ganger verre.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Er i uke 16+1. har gått opp 6 kg :smiley-angry019 . Har vært plaget med lavt blodtrykk, svimmelhet og tretthet/utmattelse.
Jeg er instruktør ved et treningssenter og jobber 100% som sykepleier. Etter jeg ble sykemeldt og ikke kunne være like aktiv pga mitt lave blodtrykk, begynte kiloene å øke for alvor.

Jeg har fått en god liten kul på magen, men det er ikke noe gøy når folk spørr hvor lenge jeg har igjen istedet for hvor langt jeg er på vei!!

Kaster snart vekten ut vinduet :thumright
 
+4kg. er 17+4

Syns det høres mye ut i forhold til at jeg har gått opp 10 og 12 kg de to andre svangerskapene totalt.
Men tror jeg må finne de gamle skjemaene og se hvor mye jeg veide underveis. Kan jo være gøy å sammenligne vekt og symfysemål o.l.
 
Er på - 4 kg nå. Ingen mage utenom mye luft store deler av dagen :) synes det et helt ok siden vi fremdeles holder det hemmelig! Men litt rart for sist hadde jeg tydelig mage i uke 13 og nå er jeg 16 uker i følge ultralyd :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Ytteelige 2 kg ned, så -9 kg nå.. Men magen har vokst :) (bare jeg som krymper)... Forsattl ike dårlig form som tidligere..
 
Gått opp ca 3 kg her. Liker det ikke. Skjønner at jeg må gå opp noe, men håper på å ikke gå opp like mye som sist. Gikk opp 25 kg. Vil ikke det nå også!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har gått opp 7 kg på 4 mnd.... :eek: håper det stopper snart ellers kommer jeg til å trille ved fødselen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er fremdeles på -5 i forhold til startvekt. Har lagt stabilt på det i mange uker nå.
 
Back
Topp