Vekt!

Jeg sluttet å røyke sist og det var nok også grunnen til at jeg gikk opp en del, men vet du kroppen din er mye sunnere selv med noen kg ekstra kontra røyken. Og en går ned igjen med amming, og mange fine trilleturer :) vi får jo barna på en flott tid av året :) så vi kan kose oss ute.
Ikke tenk på vekt nå. Nå skal du tenke Sundt barn :)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for det :) Det er selvfølgelig det riktige fokuset!

Tenker ikke så mye på vekta. Er ikke tynn, men vil heller spise sunt og vite at babyen får det h*n trenger for å ha gode vekstvilkår, enn å være for opphengt i vekta..
Spis sunt, ikke dobbelt med drittmat (pga en "spiser for to")

Jeg gikk opp litt over 20 kilo med nr 1. Det er 1 år og 4 mnd siden. Skulle vel gått ned ca 5 til, men har heldigvis ikke vekt hjemme Vet ikke hvor jeg er nå.
Ellers må jeg si at jeg har aldri vært så fornøyd med kroppen min som rett etter fødsel.
Jeg bruste av stolthet siden min kropp hadde skapet et vakkert barn, og i tillegg klarte å gi barnet næringen det trengte!!
Wow - vi er helt fantastiske!!

Legeb min foralt at du burde legg på deg 7 kg, det er vann baby morkake osv. Men de anbefaler ikke mer enn 14 - 16 kg etter som d kan være vanskelig å få av igjen. Selv er jeg lav 162 og før graviditet veide jeg 79 kg..... Jeg veier for mye og eg fult klar over d. Men nå som jeg er gravid er jeg redd for å bli enda større... Tørr ikke veie meg nå, men må vell på mandag for da er første kontroll..

Back
Topp