Vekt..

Har noen ekstra kg, så ble litt "stressa" da jeg testet positivt. Var bevisst i matveien i en uke og gikk ned 1,5. Så bydde neste uke på ferie og jeg har ikke turt å sjekke vekta enda :p

samme som vanlig her :) men så har jeg ikke ( bank i bordet!) kastet opp enda, spiser normalt, er bare jevnt litt småkvalm :)

Jeg har gått ned 6 kg! Hadde ikke forventet det da jeg gikk på vekta i dag, men skyldes nok formen å lite spising de siste månedene!

Jeg har opp 3 kg. Samme som over her, jeg er nødt til å spise for å holde styr på kvalmen. :/

Har gått opp ca 2-3 kg. Må ha mat for å holde unna kvalmen... bedre ang kvalmen nå, så håper vekta holder seg stabil en stund nå :)

Ligger på stedet hvil.. Heldigvis.. Gleder meg til jeg kan gå litt lenger mellom hvert måltid :p

Stått stilt her også nå, er redd det blir å krype nedover for kvalmen er sterkere og i går kasta jeg opp for første gang. 7+3 i dag.

På stedet hvil, uke 11+1 nå.. -8 kg ift forrige gang jeg ble gravid.. Gikk da opp 12 totalt.. Om jeg klarer å være flink i dette sv skapet ser det lyst ut ;)

Back
Topp