Vekt..

Hønemor

Flørter med forumet
Har du gått opp eller ned i vekt sålangt?Selv har jeg gått ned.Begge deler er visst vanlig.

Ned ca 4kg her!

Aner ikke. Må kjøpe meg en vekt snart så jeg kan følge med. Men siden formen har vært dårlig, mye kvalm, lite mat, og siden buksene kjennes romsligere enn på lenge, vil jeg tippe ned...

Gikk litt ned, men veier nå det samme som før.

Gått ned men det gjør ingenting! Har 20 kg for mye så håper å ikke gå så veldig mye opp tilslutt!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gikk ned litt over 5kg på litt under 2 uker. Så tilsammens gått ned 7kg siden jeg testa poditivt. Men har ikke gått ned noe mer de siste dagene nå da. Håper det stopper her og heller går oppover igjen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Opp 1 kg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ca det samme? Gikk ned tre kilo den uka jeg var skikkelig dårlig, men gikk de fort opp igjen :-)

Jeg har gått opp 1 kg:) mye godteri... uff skjerpings! ikke pga kiloene men sukkeret tenker jeg på:)

Gikk først ned, så opp, ligger nå på totalt 1 kg opp

Ned fire kg, men syns jeg hadde ti for mye :D

Gikk opp ca 4 kg i begynnelsen av graviditeten, men har nå gått litt ned igjen pga kvalme og dårlig matlyst. Regner med at det tar seg opp etterhvert.. ;-)

Opp 1 kg

Opp 3 kg. Mye skyldes nok at det som holder kvalmen under kontroll er å spise :( Blir mye knekkebrød og salte kjeks!

Back
Topp