Vekt

Lagt på meg 5kg nå, men sånn som sjokoladen og brus/isteen er min venn om dagen, dobler nok dette seg raskt ja. :/

12 kg. Etter bekkenløsning, 100 % sykemeldt og sitter oppe om natten, doblet vekten seg :/ fikk vite at hun kom til å bli 3600 g :)

Jeg kom på å tenke på i kveld at jeg kanskje ikke gar gått opp 12 kg alikevel. Heg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var 8 uker på vei, gikk på pillen.. Men gikk ned rundt 6-7 kg og mener å huske at heg gjorde det når jeg vart gravid uten å være klar over det. Men når jeg fant ut at jeg var gravid så tok jeg å satt det jeg veide sist som utgangspunkt og det var det laveste jeg veide etter jeg hadde gått ned.. Trodde jeg hadde funnet en bra slankekur jeg :) men viste seg da at det var en spire i meg :)

Har spist nesten en stor plate med sjokolade i dag, litt vingummi og potetgull.. Men får skjerpe meg i neste uke! :)

Er i uke 28 og har vel 14kg så langt....bryr meg ikke mye, men skulle helst ha hatt en del kg mindre....

hehe slenger meg på denne ;) tar det en annen dag, en annen måned.. :P
Helt enig :) har prioritert å kose meg i svangerskapet så får heller ta det igjen til sommeren når snuppa er ute :)

Har lagt på med 10 kg så langt og er nesten 28 uker på vei. Håper det stagnerer litt nå:)

Back
Topp