Vekt

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvor mye gikk dere opp under graviditeten? Hvor mye har dere gått ned til nå og hvor mye vil dere ned og hvordan?:)
 
Gikk opp 26-27kg. Har gått ned 10 til nå. Vil ned et par-tre kg ekstra, så da gjenstår ca 20.. :/
Har byttet snop med frukt og nøtter, kuttet ut brus helt (spurven får vondt i magen av det, så hadde ikke noe valg) og endret litt på hva jeg spiser. Skal også trille minst en time hver dag, og trene styrke i tillegg. Da forsvinner nok de fæle kiloene, håper jeg. :)
 
Jeg gikk ikke opp noe i svangerskapet så har nok gått ned litt. Har ikke vekt så får ikke veid meg! Men har alt for mye fra før så vil gjærne ned 20-30 kg! Så så snart jeg får lov å trene så skal jeg bli flink, trimsykkelen skal bli godt brukt, og vogna skal også få seg noen lange turer :)
 
Jeg gikk opp 9 kg, har ikke vekt hjemme så har ikke fått veid meg etter fødselen, men sånn jeg ser ut så har jeg nok gått ned mer enn 9 kg :)
 
Jeg gikk opp 9 kg, har ikke vekt hjemme så har ikke fått veid meg etter fødselen, men sånn jeg ser ut så har jeg nok gått ned mer enn 9 kg :)
Så heldig du er!:) Jeg gikk opp 27 kg, har gått ned 8, så jeg har ca 20 igjen.. Gåturer, jogging og hard styrketrening er stikkordene her, men vil ikke begynne før jeg får til eller gir opp ammingen.. Føler det er nok å tenke på nå:p
 
Jeg gikk opp 16. Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, har ikke fått veid meg siden før fødselen.. Kan tenke meg å gå ned noe mer enn jeg gikk opp, så så fort jeg blir bedre fra svimmelheta jeg har gått å surra i siden fødselen skal jeg begynne aktivt med trilleturer og gleder meg til å begynne å svømme igjen :)
 
Jeg gikk opp 16. Aner ikke hvor mye jeg har gått ned, har ikke fått veid meg siden før fødselen.. Kan tenke meg å gå ned noe mer enn jeg gikk opp, så så fort jeg blir bedre fra svimmelheta jeg har gått å surra i siden fødselen skal jeg begynne aktivt med trilleturer og gleder meg til å begynne å svømme igjen :)
God bedring!! Håper det gir seg kjapt:)
 
God bedring!! Håper det gir seg kjapt:)
Takktakk :) håper jeg å! Skal ringe legen på mandag tenkte jeg, greit å få sjekket om det fortsatt går oppover med blodprosenten siden jeg har trøkket innpå med dobbel dose jerntabletter siden fødselen og fortsatt går rundt i halvsvime...
 
Takktakk :) håper jeg å! Skal ringe legen på mandag tenkte jeg, greit å få sjekket om det fortsatt går oppover med blodprosenten siden jeg har trøkket innpå med dobbel dose jerntabletter siden fødselen og fortsatt går rundt i halvsvime...
Høres lurt ut!;-)
 
jeg gikk opp 16kg, har 7kg igjen..Håper de forsvinner raskt.. tross alt så er det bare 14 dager siden snuppa kom til verden, så stresser ikke:) Men man føler seg ikke helt som seg selv med de ekstra kiloene...
 
jeg gikk opp 16kg, har 7kg igjen..Håper de forsvinner raskt.. tross alt så er det bare 14 dager siden snuppa kom til verden, så stresser ikke:) Men man føler seg ikke helt som seg selv med de ekstra kiloene...
Nei, det er veldig sant.. Men var verre etter første graviditeten enn nå.. Hadde vært syltynn hele livet og plutselig sto jeg der uten babymage og veide 30 kilo mer enn jeg noen gang hadde gjort.. Det var helt forferdelig..
 
jeg gikk opp 26 og har gått ned 22, så 4 igjen til startvekt :D hurra!! når startvekt er nådd satser jeg på 3-4 kg til i minus, pluss litt muskelbyggimg, så blir det bra!!
 
jeg gikk opp 26 og har gått ned 22, så 4 igjen til startvekt :D hurra!! når startvekt er nådd satser jeg på 3-4 kg til i minus, pluss litt muskelbyggimg, så blir det bra!!
Oj! Det var mye ned! Jeg har fortsatt ikke mistet mer enn 8 kg:p

Du er god;-)
 
Oj! Det var mye ned! Jeg har fortsatt ikke mistet mer enn 8 kg:p

Du er god;-)
Hehe har ikke gjort noe for å miste kg, de bare rant av de første to ukene, og så går det sakte men sikkert litt og litt mer ned ca hver annen dag! Er meeget fornøyd :)
 
Hm, ser jeg må vurdere å kjøpe badevekt så jeg kan følge med på ( forhåpentligvis) vektnedgang... Aner virkelig ikke hvordan jeg ligger an med vekta altså...
 
jeg gikk opp 26 og har gått ned 22, så 4 igjen til startvekt :D hurra!! når startvekt er nådd satser jeg på 3-4 kg til i minus, pluss litt muskelbyggimg, så blir det bra!!
Heldiggris! Jeg er fortsatt på 10kg ned, men går jevnt og trutt ned litt over en kilo i uka nå. :)
 
Hehe har ikke gjort noe for å miste kg, de bare rant av de første to ukene, og så går det sakte men sikkert litt og litt mer ned ca hver annen dag! Er meeget fornøyd :)
Vedder for at du ikke sitter og propper i deg med potetgull og sjokolade;-) Altså flink;-)
 
Vet ikke hvor mye jeg er gått ned, mn gikk opp 20 kg under første graviditet og hadde da et mål om ikke å ta sv mer enn 15. Ser litt spinkel ut jeg normalt, og hadde håpet på en kropp med litt mer fasong.. Satser på å trene litt styrke fremover, og vil jo gjerne trille litt tur - mest for overskuddets del.
 
Back
Topp