Vekt

Jeg er 17+2 i dag, og har gått opp litt under 1 kg. Har blitt mer bevisst på hva jeg spiser, og har nesten kuttet ut brusen :)

Er straks 18uker, magen vokser men har gått ned 2kg. Snur nok snart!

har gått ned 4 kg, og gått opp igjen 1 kg den siste uken. så er på minus 3 kg :) Forrige gang hadde eg gått opp 3 kg på denne tiden, men da veide eg i utgangspunktet 15 kg mindre en nå ;)

Beklager å måtte si det,men strekkmerker kan man få uansett i siste liten. Har hørt om noen som ikke hadde noen,før de plutselig fikk under fødselen fordi ungen snudde seg så mye..

Hehe, jeg veit det... Jeg har allerede fått mange små strekkmerker, så det kommer nok flere uansett hva som skjer, tenker jeg!

Jeg har gått ned ca 8 kg til nå.. Håper matlysten snart kommer tilbake og at maten holder seg nede.. Forrige gang var jeg i null i uke 18.. Veldig spent på om jeg plutselig legger på meg masse eller om det kommer litt gradvis..

Jeg er 18 uker og har gått opp ca 4 kg. med førstemann gikk jeg opp 30, så gikk jeg ned 20 av de, ble gravid igjen noen mnd etterpå og la på meg de 20 igjen:( denne annen satser jeg på å trene og spis sunt og håper vekten ikke går opp mer en 10-12 kg:)?!?!?:) Hehe

Forrige gang var jeg konstant kvalm, så da ungen var ute veide jeg mindre enn før jeg ble gravid :S

Jeg er 21 uker på vei og er gått opp 2 kg:) mitt forje svangerskap gikk jeg opp 27 kg tilsammen. Håper ikke det blir så mye denne gangen.

Back
Topp