Vekt

AngelaPia

Blir kjent med forumet
Hvordan ligger dere an jenter? Jeg vet ikke hva som er normalt og ikke.. Er 20 uker i morgen, og er gått opp 2 kg. Kan tilføye at jeg sist sv.skap gikk opp 16 kg, men denne gangen har 10 kg mer på kroppen fra starten av ;)

Jeg er 21 uker på vei, og foreløpig har jeg gått ned 9 kg :) Jordmor sier ifra om hun blir bekymra for vekta :)

Jeg har gått ned ca 4-5kg fra da jeg ble gravid. Men nå tror jeg at jeg har gått opp igjen 1-2kg, og er i uke 18 i morgen :) Gikk ned 2kg i første svanger skap, og ca 12kg forrige gang, men det var bare magen. Så spendt på hvordan det blir nå. Men jeg må og være forsiktig, siden jeg er i risikogruppen av å få svangerskaps diabetes, og etter svangerskapet.

Gått opp seks kilo og er 20 uker i morgen.

Jeg har lagt på meg litt over 5 kg, men hadde 8 kg for mye i forhold til hva jeg veide før jeg ble gravid med førstemann. Sist la jeg på meg grusomme 26 kg (+), så håper virkelig jeg ikke legger på meg like mye denne gangen! Er forresten uke 18+5.

18 uker og vekta er nå den samme som for et halvt år siden. men jeg gikk ned 2 kg i starten.

Har gått ned to kg, så opp to kg. Leste på en oversikt at i uke 21 så var d normalt og ha gått opp rundt 7kg. Gikk opp 32sist og har fortsatt ti av dem igjen.

er snart 20 uker, å har gått ned 5 kg den siste mnd. ellers så har alt stått rolig. Så NULL Kg oppover, ådet er jeg veeeldig fornøyd med, siden jeg ikke klarte å kvitte meg med 10 ekstra kg fra sist gang :P

Øh.. har ikke veid meg på en uke tror jeg, men tror jeg har gått ned og så opp og ligger på det samme nå som før jeg ble gravid

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Hvordan ligger dere an jenter? Jeg vet ikke hva som er normalt og ikke.. Er 20 uker i morgen, og er gått opp 2 kg. Kan tilføye at jeg sist sv.skap gikk opp 16 kg, men denne gangen har 10 kg mer på kroppen fra starten av ;)

Jeg gikk opp 12 kg totalt med nummer 1. jeg er 18 uker på vei nå, og har gått opp ca 3 kg! Så er spent på hvordan vekten blir denne gangen! :)

Jeg er snart 20 uker og opp 2,5 kg.. Frykter alt kommer på slutten, så jeg eksploderer i strekkmerker :(

Hadde ikke veid meg på et par år før legen i uke 9. Har gått opp 1 kg fra det i uke 17.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Jeg er snart 20 uker og opp 2,5 kg.. Frykter alt kommer på slutten, så jeg eksploderer i strekkmerker :(

Beklager å måtte si det,men strekkmerker kan man få uansett i siste liten. Har hørt om noen som ikke hadde noen,før de plutselig fikk under fødselen fordi ungen snudde seg så mye..

Veide 54, 2 kg i august. Nå veier jeg 56 kg. Var hos jordmor i uke 17 akkurat :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Nå har jeg gått opp 2 kg :p går litt opp å ned, men mest opp :p 17 uker idag.

Back
Topp