vekt..?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
flere enn meg som må passe vekta denne gangen..? kjenner jeg er redd for å gå like mye opp i vekt denne gangen som sist, gikk opp 20 kg og mistet bare 14 av de igjen..
håper å få ett litt lettere svangerskap denne gangen! :)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Usj, håpa at dette temaet ikke skulle komme opp, hehe... Jeg må nok passe vekta ja. Har tenkt å begynne å svømme litt på nyåret :) Kan prøve å kutte ut godteri, brus å slik, men orntlig mat å masse frukt skal jeg pakke i meg! Det tror jeg blir bra!
Vi får heller sette i gang en slankegruppe når det passer seg. Etter graviditet og amming :)
 
Jeg må passe vekten, fordi jeg er overvektig fra før av.. Skal til legen og legge opp en plan:)
 
gikk opp fra 58 til 94!!! forrige gang... gått ned alt.. men ja! ingen planer om å gå opp mange og 30kilo igjen!!!!!
 
Jeg gikk opp hele 4 kg sist :p og skal ikke gå opp noe mere denne gangen :) Nå gikk jeg bare gravid til uke 29 med Emilie... Men jeg er overvektig og trenger ikke gå opp noe mere :)
 
vi kan jo prøve å støtte hverandre litt:) dele litt tips man får og sunne oppskrifter på snacks og div:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Jeg gikk opp hele 4 kg sist :p og skal ikke gå opp noe mere denne gangen :) Nå gikk jeg bare gravid til uke 29 med Emilie... Men jeg er overvektig og trenger ikke gå opp noe mere :)

hvorfor kom snuppa di så tidlig?
 
Morkake svikt pga blodpropper og kraftig svk forgiftning :) Så hun veide bare 889 og var 34 cm <3 hihi
 
Morkake svikt pga blodpropper og kraftig svk forgiftning :) Så hun veide bare 889 og var 34 cm <3 hihi

oi, ja da var hun litta! hadde svf jeg og, men di klarte å holde det i sjakk :)
 
Jeg gikk opp hele 4 kg sist :p og skal ikke gå opp noe mere denne gangen :) Nå gikk jeg bare gravid til uke 29 med Emilie... Men jeg er overvektig og trenger ikke gå opp noe mere :)

hvordan gikk du kun opp 4 kg?:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
For det første så spydde jeg om jeg lukta godis og det værste var sjokolade :p Men jeg gikk masse og drakk liter på liter med vann <3
 
Jeg skal og passe vekta, ikke gå opp mye, men aller helst ikke miste for mye vekt. Jeg ble vektoperert for 8.5 mnd siden, og er enda i aktiv vektnrdgang, men jeg raser ikke ned 2 kg i uka, men ca 2-3 kg i måneden. har gått ned fra 110 kg til 84 kg, og har enda 10 kg jeg kunne tenke meg å bli kvitt :)
 
For det første så spydde jeg om jeg lukta godis og det værste var sjokolade :p Men jeg gikk masse og drakk liter på liter med vann <3

Off da.. hehe... drikker også MASSE vann og spiser sundt, så nå er det bare å begynne å bevege meg også.. :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum
 
Hihi en skal jo gå det kroppen orker og klarer... Jeg gikk bare nedover i vekt de 20 første ukene og hadde sikkert gått opp masse mere enn 4 kg, om jeg hadde fått gå til termin!
 
Jeg gikk opp ca 18kg når jeg gikk gravid. Gikk ned alt, men da sistemann kom gikk jeg like fort opp :)
Da minstemann var 1 år slanket jeg meg veldig, var veldig deprimert over vekta fra før.
Så jeg skal ikke putte i meg en drøss av søtsaker og brus hver dag nei, men skal spise godt for det ;)
Er 52 kg nå, så er spent på hvordan vekta kommer til å utvikle seg..
 
gikk ned 18kg første uka :p
 
Sist la jeg på med 25 kg .... ÆSJ! det er ikke noe artig å må trene det av seg, men nå er det bare rundt 4-5 kg igjen før jeg er på 58 kg. så det blir trening og passe på hva man spiser dette svangerskapet!
 
Back
Topp