Vekt??

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Hvordan går det med vekten jenter??
Var det ikke en her som la ut en oversikt over ca vektoppgang i sv.skapets mnd for en stund tilbake? :-) hva er vanlig å ha gått opp til nå?

Jeg vet ikke hva man bør legge på seg egentlig til nå. Jeg er +1 kg og er 13+2 med tvillinger, men slitt med mye kvalme og oppkast.

Jeg har gått ned 3-4kg etter at jeg ble gravid. Så aner ikke hva man egentlig skal veie nå. Er 14+2 uker.

Jeg er 4-5 kg i minus, men har slitt med voldsom kvalme. Forrige svangerskap gikk jeg opp 12 kg, og gikk ned 3 først..

Jeg har lest litt, å det er faktisk ikke så mye vekt i selve graviditeten enda. Er visst like normalt å ha gått ned som opp :-)

Selv har jeg stått stille.. Vært kvalm og uggen fra 5-11 uker.

Får representere den med økende vekt jeg da;) Er idag 14+5, og har gått opp 3,7kg! Har vært kvalm, men ikke spydd. Har kurert kvalmen med hyppige og kanskje litt for store måltider;) Men tror jeg slapp unna mye kvalme fordi jeg fikk i meg såpass mye med mat:)

Var det denne du tenkte på??:) (isåfall er jeg jo helt etter planen jeg da:):)

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

jeg slår nok alle hehe...men det er mest for jeg var sykemld i rugeperioden før jeg fik positiv test, da la jeg på meg 4kg, fordi jeg lå rolig på sofaen i 2uker og ikke beveget meg og var ikke så nøye med kostholdet... :/

men etter jeg fant ut at jeg forsøket lykkes og poitiv test :) ja da er det vel 2kilo tror jeg, har ikke vært på vekta den siste uken, men kan ikke se jeg har gått opp noe særlig nå så...
totalt 6kilo :/ hehe hjelper litt å si det er tvillinger :P

Var det denne du tenkte på??:) (isåfall er jeg jo helt etter planen jeg da:):)

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg
. Takk for denne... Holder meg helt innenfor normalen jeg og... :-P Å være sykemld fra uke 6 pga bekkenløsning og nå kynnere som presser meg til å sitte/ligge mye ytrer jeg nok at jeg kommer til å merke det på vekta fremover...

Jeg er 16 uker å har lagt på meg mellom 4 og 6 kilo... Alt etter hvilken vekt jeg bruker... :P

Jeg veide meg på Tanita i august. Da veide jeg 54, 2 kg. Jeg holder meg på vekten min. Egentlig god forbrenning ! Og har kun gått ned to ganger da jeg var alvorlig syk. Nå veide jeg på baderom vekt og veier 56, 6 kg :-) utrolig bra til at jeg kaster opp alt og spiser lite så fornøyd :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Har gått ned 1, 5kg.. Men det sees IKKE! :p Puppene er svære, magen har vokst. Men forrige gang gikk jeg opp 32kg så håper og holde meg til dem normale 12-14, denne gang :)

Jeg er 13+4 og har gått ned 4 kg. Har ikke hatt noen ekstrem kvalme, bare dårlig matlyst. Men har litt til overs fra sist gang når jeg la på meg 30 kg, så jeg fortviler ikke ;)

Jeg er 16 uker å 6 dager å har gått ned 5 kilo pga lite matlyst, men matlysten kommer nok etter hvert :)

16+3 i dag, har gått ned 4 kg pga kvalme og lite mat lyst, men nå som mat lysten er kommet tilbake har jeg gått opp 1 kg :)

17 uker, har gått ned 3kg pga kvalme, gikk opp 1kg på julaften, men det kom ut dagen etter ;)

Back
Topp