Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk faktisk kjeft fra legen sist kontroll... Har lagt på meg 12 kg til nå (uke 27+ 6), og mer skal det bli!!!! :-S (184 høy, 72kg i utgp) Men har lagt på meg 22 og 28kg i de andre svangerskapene og vet at jeg får det av til slutt. Er fremdeles mye kvalm og eneste som hjelper er å spise stort sett kontinuerlig! Vil heller være "feit" enn kvalm!!!!!!!!!! ;-)Marlex skrev:
Bublan skrev:
Fikk faktisk kjeft fra legen sist kontroll... Har lagt på meg 12 kg til nå (uke 27+ 6), og mer skal det bli!!!! :-S (184 høy, 72kg i utgp) Men har lagt på meg 22 og 28kg i de andre svangerskapene og vet at jeg får det av til slutt. Er fremdeles mye kvalm og eneste som hjelper er å spise stort sett kontinuerlig! Vil heller være "feit" enn kvalm!!!!!!!!!! ;-)Marlex skrev:
Kjeft av legen? Så profesjonelt av han da.... Man kjefter da ikke på voksne mennesker.
Litt redd for at noen innen helsevesenet bruker "normalen og læreboka" litt for slavisk i en del situasjoner. Ei venninne av meg er førstegangsgravid og veldig bevisst kostholdet sitt nå. Har litt å gå på fra før, og hadde i uke 27 gått opp 5 kg. Hun hadde spurt legen sin om det var en grei vektøkning, og hadde fått til svar at nå kunne hun jo passe seg litt.... Jaha, så vidt jeg vet er det akkurat det hun har gjort så langt. Jeg syns det er å gjøre folk litt mer bekymret for kiloene enn nødvendig da, altså.
Jeg har ikke veid meg på ei lita stund nå, men har nok lagt på meg 12 kg jeg også (uke 26). Gikk sinnsykt mye opp under forrige graviditet og hadde mer enn nok fra før av, men ingen kjeftet på meg fordi - heldigvis.