Vekt

JannePåLandet

Flørter med forumet
Hvordan går det med dere andre og vektøkning/minsking ?
Jeg er selv i uke 13 og har gått opp 3 kg. Sist jeg var gravid gikk jeg opp 30 (!!) kg og redd det skjer igjen.. For det var ganske så tungt !

16+4 og er et par kg i minus.. har vært sånn i de andre svangerskapene og.. men da har jeg gått ned rundt 10 kg i begynnelsen og lagt det saaaaaakte på meg igjen sånn at jeg var rundt startvekta ved fødsel.

Har gått opp 1,5kg, de to forrige gangene har jeg gått opp 14 kg og håper på å holde meg rundt der denne gangen og =)

Æ e 16+3 ¨vekta e likedan som før æ vart gravid

12+2 og har gått ned 6 kilo til nå, men håper det begynner å gå oppover snart! :) 

Samme vekt som før jeg ble gravid, veldig glad for det!!
Forrige gang gikk jeg opp 6kg nesten før jeg tissa på pinnen...og gikk opp 20kg totalt. Håper jeg klarer å holde meg mer i skinnet denne gangen, nå vet jeg hvor vanskelig det er å få de av igjen!!

Er 13 veker, og har gått opp ein kg. Forrige svangerskap gjekk eg opp 22 kg, og eg har ikkje lyst å gjera det igjen!
Prøver å vera meir bevist no (skriver mens eg stappar inn smågodt i munnen, det e jo ferie! ;o))

er minus 3 siden jeg ble gravid, og minus 9 siden slutten av januar. Pleier å gå ned i begynnelsen, for å å gå opp igjen ca 10-12kg. Så er alt vekk noen uker etter fødsel. Ved ammeslutt komme de og jeg tok av ekstra på plass igjen. Så er jeg tilbake til startvekt =) har en plan denne gangen.. Hehe

Jeg er 14+2 og har gått opp 1,5 kg. Fornøyd med det

Forrige gang gikk jeg opp 30 kg totalt og da hadde jeg lagt på meg 5 kg i uke 9, så er optimistisk til at det blir bedre denne gangen

Jeg er opp 2,5kg og er i 16 +2 - er ikke det minste overrasket da treningsmønsteret har hatt en durabelig pause men jeg har vært trøtt og kvalm!

Har vært sinnsykt kvalm  men "heldigvis" så vettug at jeg har presset i meg et eller annet likevel og da går det jo over om enn midlertidig:)

Sist gikk jeg opp over 20 kg men dengang var jeg ikke aktiv og hadde et sorry - ræva -kosthold:) Er ikke bekymret denne gangen!

Dessuten er jeg HEEEELT sikker på at minst 1kg er i puppene hihi..

1. svangerskap gikk eg opp 25 kg
2. svangerskap gikk eg opp 7 kg (var VELDIG overvektig i utgangspunktet)
Til nå denne gangen har eg gått ned 2 kg (er 14+6) (er fremdeles veldig overvektig, men var 6 kg lettere da eg ble gravid nå enn da eg ble gravid forrige gang)

jeg er i uke 13. har vel fått 2-3kg ekstra i ferien.... Skal ikke øke like mye som de andre gangene. Har alltid lagt på meg 18-23kg....

Jeg er i uke 14, og har fortsatt ikke lagt på meg de 3-4 kiloen jeg har mistet på de 12 første ukene. Men kommer vel av at jeg ikke har spist så veldig mye de 12 ukene. Matlysten har vært veldig opp og ned. Men regner med de kommer tilbake igjen når matlysten kommer på topp igjen:)

Amourica skrev:
16+4 og er et par kg i minus.. har vært sånn i de andre svangerskapene og.. men da har jeg gått ned rundt 10 kg i begynnelsen og lagt det saaaaaakte på meg igjen sånn at jeg var rundt startvekta ved fødsel.

kvalmen som gjør det? hadde et ekstremt tilfelle av hyperemesis sist. gikk ned 12kg fra uke 5-7. har det denne gangen også, men ikke så ille. gått ned 7kg til nå og er litt over 12 uker på vei.

la på meg 4kg sist sv.skap

Jeg er i uke 15 nå, og veier akkurat det samme som i uke 5. 50 kg. Magen begynner å bli nokså tydelig, så jeg skjønner liksom ikke dette helt.. Men, men:)

Jeg har lagt på meg ca 10 kg allerede. La på meg over 30 kg første gang, og "bare" 23 sist, så jeg veit at jeg går det ned igjen, men bør vel nesten prøve å holde igjen litt for det. Ikkje bra.

Sist jeg veide meg var det vell 0,5 kg. Men er veldig opp og ned. Ikke noe spesielt enda. Er 16 uker. Har ikke tørt å se etter de siste dagen. Må vell se i morgen. Huff =/
Gikk opp hele 25kg sist!!!!

Back
Topp