vekt

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Nå begynner jeg å grue meg veldig til å gå ned 20-25kg etter fødselen. Føler jeg hat vært så flink. Ikke spist noe godis eller pottis siden nyttår. Men vekta går bare oppover og oppover. Gått opp 20,5 kg nå siden jeg ble gravid. Brukte aldri sett fete tider på nrk 2. Vræl. Andre som har det som meg? Har slanka meg en gang før. Gikk ned 17kg på 5 mnd easylife.

Jeg har aldri slanka meg da. Men jeg har alltid vært veldig tynn.. I tiden før jeg ble gravid hadde jeg begynt å legge litt på meg, fikk litt handtak på sidene å sånnt :P Å nå har jeg gått opp 15-16 kg. Har fått mye mere på sidene, rompe og lår.. Så jeg skal trene hardt når jeg er ferdig :P

Sambo begynte å trene når jeg var 10 uker på vei, og jeg har vært innom treningsstudio flere ganger under graviditeten, så det går nok bra :)

men jeg kjenner at jeg gruer meg jeg også, det er ikke bare bare å stramme opp på kroppen.

Det blir noen kilo å gå ned, ja..

Tror jeg har vært på slankekur det meste av mitt voksne liv..:)
Men tror og håper at når bekkenløsningen forsvinner, skal jeg komme igang med treningen igjen. De siste ukene har vært bortimot stillesittende.

Etter første barnet, gikk jeg ned noe sånt som 25 kilo. Da spiste jeg sunt og trente.
Etter nummer to, satt kiloene som limt.
Jeg er også en av de som går opp i vekt mens jeg ammer. Blir innmari sulten og godtesyk.

Men jeg skal ta meg i nakken, dette skal jeg klare!

Jeg har ikke gått opp noe dette svangerskapet, gått ned 7kg, men jeg har litt å ta av, så jeg kjenner veldig på det at jeg vil trene etter svangerskapet, og kanskje gå ned enda mer, kunne fint kvitta meg med litt flere kilo... 

Sukk.. jeg har også gått opp masse. Gjorde det sist også. Vet at en del av kiloene er vann, men langt fra alle, dessverre. Jeg vet også at jeg ikke er en sånn som raser ned i vekt av å amme. Sist gikk jeg ned 25 kilo på en uke etter fødselen (Ja, jeg hadde saiko mye vann i kroppen). Resten stod bom stille til jeg var ferdig med å amme. Da begynte jeg å gå ned igjen..! Gleder meg ikke akkurat til å jobbe med dette igjen, merker jeg. Men gleder meg til å kunne jogge og trene.

jeg gleder meg også til å dra på spinning, elipse og ta sit ups...
håper det går lett å komme igang :)

Jeg er omtrent 15kg i pluss nå. Har blitt mange kilo de siste ukene for å si det sånn..
Aaaaner ikke hvor lett/vanskelig det blir å gå ned etterpå. De sier jo det er individuelt hvor lett man går ned mens man ammer. Noen renner det av på og andre merker lite forskjell. Er i utgangspunktet litt for tung da, så trenger å gå ned 5-10kg ekstra i tillegg til de 15kg jeg har fått på meg. Det blir nok litt jobb ja!

Back
Topp