vekt

Mailykke2

Forelsket i forumet
Noen andre enn meg som går ned i vekt??
Er ikke snakk om masse, men den siste mnd har jeg gått ned iallfall 1,5 kilo... Jeg vil ned i vekt, men kan vente til babyen er ute :p
 
Har gått ned 6 kg til nå, håper det stopper snart... Men det er pga kvalme og oppkast da.. Bedre å gå ned i vekt når babyen er ute ja :-)
 
Tja, jeg har... Men tenker ikke noe særlig på det, det kommer nok etterhvert så lenge som du ikke plages med masse oppkast eller spiser veldig lite:)

Jeg er dessuten helt normalvektig i utgangspunktet, men det er klart at hvis du er undervektig fra før kan det jo være et større problem...

Sist gikk jeg forresten opp 20 kg, og alt kom etter uke 12.
 
Jeg har gått ned 6 kg til nå..
 
Nope, her har jeg isteden gått opp 2 kg....
 
Skulle nesten ønske det. Men her går det andre veien litt for raskt.
 
Jeg har lagt på meg 1,5 kg..
 
Har gått ned 4 kilo, bare pga dårlig matlyst, men har nok fra før :)
 
Har gått ned 7 kg pga lite matlyst.. men det gjør igrunn ingenting=)  Har litt å gå på. 
 
Har ikke vekt hjemme. På godt å vond ;) Hadde lagt på meg da jeg var hos jm sammenlignet med hva jeg veide for 1/2-1 år siden, men det har nok kommet gjevnt siste halvåret ;) Men har en følelse av at jeg har lagt på meg litt til, så får se om et par uker på ny kontroll..
 
Har gått ned ca det samme og bekymrer meg ikke for det. Det er veldig vanlig så tidlig i svangerskapet. :) Gjorde det sist gang også, men etterhvert kom kiloene på...
 
Jeg har gått ned to kg. Ikke så mye med tanke på hvor lite mat jeg får i meg og beholder. Håper ikke jeg går ned alt for mye, men det er ikke noen krise om jeg skulle gå ned noen kilo til. Jeg er normaltvektig så jeg blir ikke radmager av det.
 
Back
Topp