VEKT

BABY010112

Blir kjent med forumet
Da har jeg begynnt å jobbe igjen etter sykmelding og ferie , folk på jobben kaller meg nå for bolla og sjukka, første dagene syns jeg de var søtt men ¨nå går de utover nervene mine, må høre de 10 ganger om dagen.
Jeg er snart i uke 21 og jeg er 173 høy og veide  57 før graviditet, men nå tror jeg har gått opp til 65 bare på noen få uker. gruer meg til neste lege time ,jeg må nok veie meg da, litt flaut at jeg har gått opp så mye på kort tid selv om legen mente at jeg så syk tynn sist, jaja bør kanskje ik henge meg så mye i hva folk sier .......
Har hatt også høyt blodtrykk og protin i urinen og nå har jeg plutslig gått opp masse,kan de være tegn på svangerskapforgiftning?
 
Er nok ikke svanerskapsforgiftnin, vil trur det er litt tidlig for det. Vil også fått utslag på laukocytter. Gå opp masse uten at du overspiser mye kan komme av vann eller du kan utviklet sv.diabetes
 
Men når det er sagt så har jeg venninner som har gått opp 7-9 kg når de er halvveis i svangerskapet. Noen legger på seg mer enn andre, synes ikke du har noe å bekymre deg for, du har jo en fin høyde å fordele det på :) Men utrolig kjedelig å høre det hver dag, det skjønner jeg. De mener sikkert ikke noe vondt med det, men kjenner selv jeg ikke er så tålmodig med mennesker i den her perioden ;)
 
Jeg tror ikke jeg har vann i kroppen , jeg er konstant sulten og spiser hele tiden, blir jo aldri mett , heldigvis går d mye på grønt og frukt jeg er hekta på
Jeg har heller ikke spiste noe kaker, goddis , sjokolade ect siden før svangerskapet .
Kan legen sjekke hva dette kan være ?kanskje kroppen min trenger noe vitaminer\ jern
Jeg syns selv at jeg ikke er blitt feit men fått mer former i kroppen og fått større pupper, og en liten søt kul imagen , men om jeg fortsettter med den spisinga så tror jeg vil gå opp masse, gjør så vondt hvis jeg er sulten hehehe
 
Man kan ikke få SF før etter uke 20, så det er helt sikkert ikke det.
Men jeg skjønner deg svært godt, det er en grense på hvor lenge det er søtt, og koselig. Hehe! I hvertfall hvis man faktisk har gått opp en del i vekt
Jeg tror nok folk er litt usikkre på om jeg er gravid nå, eller om jeg bare har lagt på meg. Er nemmelig svært få som gratulerer meg med baby på vei :)
Jeg har gått opp en del jeg også, og tror snart det er 10 kg faktisk. Håper selvsagt ikke det er så mye da! :o)

 
Skjønner godt du blir lei av kommentarene.

Er ca samme må som deg (pluss 2-3cm og 1kg). Gikk opp 13 kg sist, og mest i andre trimester.Gikk opp ganske lite i begynnelsen og plutselig kom kiloene
 
Back
Topp