Vekt??

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Har fram til nå gått ned 3 kilo i vekt, men magen står skikkelig ut, skulle tro jeg hadde lagt på meg men tydeligvis ikke. Noen fler som også har gått ned i vekt?

Ha en fortsatt fin søndag jenter! emoticon
 
I forhold til hvor mye jeg har spist og lite (ingeting) jeg har trent de siste 6-7 ukene, kan man kanskje si jeg har gått ned. Jeg har nemlig bare gått opp 2 kg.. Magen står rett ut. God søndag tilbake
  emoticon
 
Gått ned ett kg, men redd det er muskler siden jeg ikke har fått trent på altfor lenge. Gikk først ned ett kg og to før jeg gikk opp sist også.
 
Står på stedet hvil, utrolig nok.. Spiser jo lite i gange - men desto oftere enn vanlig - og trener mye mindre!!
 
Jeg har gått opp 2,5 kg etter 7 uker. Spiser myye oftere nå, blir sulten etter bare et par timer uten mat. Før jeg ble gravid spiste jeg ikke regelmessig i det hele tatt, så er nok bare en fordel :)
 
Har ikke gått ned nei :p Har gått opp 1,5-2 kg. Varierer veldig.. så jeg håper brudekjolen min passer på lørdag :o
 


Eldorado skrev:
Har ikke gått ned nei :p Har gått opp 1,5-2 kg. Varierer veldig.. så jeg håper brudekjolen min passer på lørdag :o


Lykke til med kjole passing ;D hehe.. Og ha en flott bryllupsdag :D
 
Har vel gått ned 2-3 kg til nå.. Men varierer veldig fra dag til dag, egentlig...
 
gått ned 3.5kg. magen min er også stor. Har krøpet oppi mamma klærne jeg nå
 
Har gått ned 2 kg her.
 
Back
Topp