Vekt

Mai gull

Forelsket i forumet
Hei alle sammen...
Hvor muye har dere lagt på dere? Hvor mange uker på vei nå?
Jeg føler meg som en stoooor ett eller annet dyr..har fått 2 terminer, den ene 20 april og den andre 15 mai.....

Hei. Jeg føler det som deg. Føler meg som en flodhest her jeg sitter.
Har lagt på meg ca 15 kilo og har termin 12 mai.
Begynner og bli litt bekymret. Men det er jo individuelt hvor mye man legger på seg da. Så går det ofte av under amming.
Hvor mye har du lagt på deg da?

åå, men det var bra å høre....jeg har min andre termin 15 mai, men tror selv det blir før det. Men...jeg har lagt på meg 13 kilo...nå for tiden har det vært helst 1 kilo per. dag. Har jo ingenting å ha på meg.....men..hvert et kilo er jo verdt en vellskapt baby..[:)]

jeg er heldig og har på en måte ikke lagt på meg enda[;)] har termin 12mai og ligger 1kg under startvekta mi[:)]

ORIGINAL: MsMarte

ej e tre kilo under startvekta ;P

me and you biatch[8D]

ORIGINAL: Mai gull

åå, men det var bra å høre....jeg har min andre termin 15 mai, men tror selv det blir før det. Men...jeg har lagt på meg 13 kilo...nå for tiden har det vært helst 1 kilo per. dag. Har jo ingenting å ha på meg.....men..hvert et kilo er jo verdt en vellskapt baby..[:)]

Ha ha... Det er kjedelig det det med klærne ja. Jeg var heldig og fant endel fine mammaklær på hennes på salg. [:)] 70%
Bare sånne koseklær da. Må ha det...
Går bra det her, vi får bare trille mye tur når bebisene har kommet[;)]

Syns det er litt gale av dem å gi deg slike sprikende terminer. Det er jo en hel mnd i forskjell jo. Hvordan er dette mulig? Synd hvis det står 25 april i papirene dine og så starter de permisjonen din 3 uker før den datoen, og så føder du ikke før 15 mai. Da taper du uker jo og penger gitt

Ja, jeg gleder meg til å trille tur[:)] Så får vi tene litt ekstra, til vi er fornøyde[;)]
ORIGINAL: *Malin*

Ha ha... Det er kjedelig det det med klærne ja. Jeg var heldig og fant endel fine mammaklær på hennes på salg. [:)] 70%
Bare sånne koseklær da. Må ha det...
Går bra det her, vi får bare trille mye tur når bebisene har kommet[;)]

Ja, det er ikke mye kjekkt..men de går utfra den siste terminen når det gjelder permisjon...så sånn sett er det jo greit...er nå blitt sykemeldt fra jobben uansett...jobber som sykepleier, hardt å krevende...så sliter med vond rygg...

ORIGINAL: madonna

Syns det er litt gale av dem å gi deg slike sprikende terminer. Det er jo en hel mnd i forskjell jo. Hvordan er dette mulig? Synd hvis det står 25 april i papirene dine og så starter de permisjonen din 3 uker før den datoen, og så føder du ikke før 15 mai. Da taper du uker jo og penger gitt

ORIGINAL: majasj86

me and you biatch[8D]

Hvordan får dere det til?!? [:)][8D][:)] Jeg har vel lagt på meg 12 kilo ekstra jeg også.. har termin 10. mai..

Det var da godt å høre [:D]

Ja, det er ikke mye kjekkt..men de går utfra den siste terminen når det gjelder permisjon...så sånn sett er det jo greit...er nå blitt sykemeldt fra jobben uansett...jobber som sykepleier, hardt å krevende...så sliter med vond rygg...

ORIGINAL: madonna

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: majasj86

me and you biatch[8D]

Hvordan får dere det til?!? [:)][8D][:)] Jeg har vel lagt på meg 12 kilo ekstra jeg også.. har termin 10. mai..

Jeg hadde masse å gå på.. Men jeg gikk ned en del kilo i begynnelsen da

La fint lite på meg i starten jeg også, men etterhvert har det bare gått oppover!! [8D][:)] Jaja, får bare trøste meg med at det SKAL av etter fødselen!! [8D][:)]

jeg hadde ingen matlyst i begynnelsen så da gikk jeg ned litt..utenom d så passa jeg litt på og d meste jeg har gått opp på en måned er 2kg.. gikk ned 1kg forrige måned...
det kommer vel de 2siste månedene[:D]

Back
Topp