Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mai gull
åå, men det var bra å høre....jeg har min andre termin 15 mai, men tror selv det blir før det. Men...jeg har lagt på meg 13 kilo...nå for tiden har det vært helst 1 kilo per. dag. Har jo ingenting å ha på meg.....men..hvert et kilo er jo verdt en vellskapt baby..[:)]
åå, men det var bra å høre....jeg har min andre termin 15 mai, men tror selv det blir før det. Men...jeg har lagt på meg 13 kilo...nå for tiden har det vært helst 1 kilo per. dag. Har jo ingenting å ha på meg.....men..hvert et kilo er jo verdt en vellskapt baby..[:)]
ORIGINAL: *Malin*
Ha ha... Det er kjedelig det det med klærne ja. Jeg var heldig og fant endel fine mammaklær på hennes på salg. [:)] 70%
Bare sånne koseklær da. Må ha det...
Går bra det her, vi får bare trille mye tur når bebisene har kommet[;)]
ORIGINAL: madonna
Syns det er litt gale av dem å gi deg slike sprikende terminer. Det er jo en hel mnd i forskjell jo. Hvordan er dette mulig? Synd hvis det står 25 april i papirene dine og så starter de permisjonen din 3 uker før den datoen, og så føder du ikke før 15 mai. Da taper du uker jo og penger gitt
Ja, det er ikke mye kjekkt..men de går utfra den siste terminen når det gjelder permisjon...så sånn sett er det jo greit...er nå blitt sykemeldt fra jobben uansett...jobber som sykepleier, hardt å krevende...så sliter med vond rygg...
ORIGINAL: madonna
Syns det er litt gale av dem å gi deg slike sprikende terminer. Det er jo en hel mnd i forskjell jo. Hvordan er dette mulig? Synd hvis det står 25 april i papirene dine og så starter de permisjonen din 3 uker før den datoen, og så føder du ikke før 15 mai. Da taper du uker jo og penger gitt
ORIGINAL: MsMarte
ORIGINAL: Bennie
ORIGINAL: majasj86
ORIGINAL: MsMarte
ej e tre kilo under startvekta ;P
me and you biatch[8D]
Hvordan får dere det til?!? [:)][8D][:)] Jeg har vel lagt på meg 12 kilo ekstra jeg også.. har termin 10. mai..
Jeg hadde masse å gå på.. Men jeg gikk ned en del kilo i begynnelsen da