vekt!

Jeg trodde jeg hadde gått opp, synes alle buksene er så inmari trange nå, begynt å bruke mammabukser og de er sååå digge. Men er nok bare fordi jeg er oppblåst, for vekta viste 1,5 kg mindre i dag. Spyr jo endel så er vel derfor.

Jeg har gått ned bittelitt igjen, men likevel synes jeg at jeg har blitt litt 'røslig' over hoftene, og når jeg legger på meg så legger jeg aldri på meg der!! Er så rart...
Men har nok å ta av andre steder også, så kanskje det kan bli litt jevnere fordelt nå? haha

Følte jeg hadde gått opp i vekt men det viste seg at det var feil! Puh.... for nå hvertfall! Men, kroppen har allerede forandret seg litt på en måte. 

Har gått opp 1-2 kg, men så har jeg gått ned litt igjen, veksler mellom litt opp og litt ned. Magen har jo blitt en del større, men tror mye av det er luft enda, hehe.[:)]
Er uansett en fin babymage![:D]

Gikk først opp litt over 4kg, men kar kasta opp i ca 2uker nå så har tatt av ca3 kg igjen.

godt og høre at jeg ikke er alene!! takk til dere alle:) ha en super fin dag:) gleder meg såååån til dette svangerskapet er over- da er det bli tynn og fin, hihihih!-gått gravid i 2,5 år når eg e ferdig...

mariew skrev:
hallo?!? er det bare meg eller går dere også opp i vekt?!?! huff, hvordan skal dette ende,.....

k

opp opp opp

Back
Topp