vekt!

mariew

Flørter med forumet
hallo?!? er det bare meg eller går dere også opp i vekt?!?! huff, hvordan skal dette ende,.....

*Rekker opp handa*

Du er ikke alene [8D]

huff misunnelig asså!!!!- hadde ikke kommet ned i vekt etter svangerskapet i fjor...og nå skal eg allerede opp igjen, ja ja, blir en vandrende ku eg:(

Har ikke veid meg, men føler at jeg har gått opp....

Her ser det også ut til å gå oppover.....[:o]

ORIGINAL: Laila82

Har holdt meg unna vekten enn så lenge!!! [:D][:D][:D][:D]

Samme her,men buksa sitt likedan,så regne me æ itj har gått opp enda[:D]

Ikke gått opp i vekt enda tror jeg, men gleder meg til å få litt kjøtt på beina, forhåpentligvis da![:D]

Har ikke sjekket siste uka. Men før den så har jeg bare gått ned i vekt, ammer og det går vel med pitte litt ekstra næring til den lille i magen no tror jeg. Men uansett, jenta mi drikker mye melk, får sjekke neste gang jeg finner en vekt.

Sist gikk jeg raskt opp i vekt i starten, nesten ingenting opp i 2.tri før de siste 7 kg kom på i 3.tri. Denne gangen har jeg en del å gå på fra forrige svangerskap (8kg rester fra sist[:@] ) og har ikke gått opp noe enda.

Jeg blir litt provosert når jeg ser slike slankeksperter uttale seg om at det ikke er nødvendig å legge på seg i 1.tri. Det er det faktisk koppen som styrer.

Jeg har ikke vekt jeg[8|] Det burde jeg vel kanskje kjøpe...

ja har gått opp 2 kg allerede....og hadde 5 igjen å gå ned når eg blei gravid, menmen.... det e jo bare å forventa..... [:)]

Jeg gikk raskt opp i vekt forrige gang, la ikke på meg noe særlig mellom 4. og 7. mnd, men det kom på 10 kilo siste 6 ukene. jadda.. hehe

Har gått ned 300 gram nå, men er så tidlig ennå.
Kvalmen har kommet, så håper den hjelper meg til å begrense matinntaket[8D]

Vekta vår har klikka, så jeg aner ikke.. Men føler jeg har gått opp litt!

Back
Topp