Vekt!!

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Fikk beskjed om at jeg MÅ gå ned 4 kg innen neste forsøk starter, ellers så avbryter de forsøket. Jeg trimmer og spiser sunt, kutta ut brus og godis- men vekta vil liksom ikke flytte seg. Jeg blir så stressa, skal starte med Primolut den 7 november. Har noen uker på meg. Noen som har kjempegode slanketips, så taes det i mot med stor TAKK.

Lavkarbo er ein god ide ja og å få resept på metformin om du har PCOS. Men du får vel kun resept på det av gynekolog eller fertilitetsklinikk då.. Eg gjekk ned 10-15 kg på ca eit år på metforminen.

Har Pcos og lavt stoffskifte, går på metformin. Så det er ikke så enkelt å miste noe vekt, er på Zumba 2 dager i uke + går turer.

JEg vet det koster penger, og det trengs skikkelig disiplin, men Easy Life eller Extravagansa hadde ikek vært noe for deg da? For å få en kick start?

ORIGINAL: *ZimileMamma*

JEg vet det koster penger, og det trengs skikkelig disiplin, men Easy Life eller Extravagansa hadde ikek vært noe for deg da? For å få en kick start?

Hva er det fornoe??

Jeg måtte ned 9 kg før første forsøk, og fikk da tips av de på klinikken om lavkarbo.
Startet på det, og gikk ned nesten 7!!!!!! kg første uka![:)]
Da var jeg veldig nøye med å ikke spise noe karbo omtrent da.

Lykke til vartfall! Håper du klarer det![:)]

ORIGINAL: SavnerBarn!

Jeg måtte ned 9 kg før første forsøk, og fikk da tips av de på klinikken om lavkarbo.
Startet på det, og gikk ned nesten 7!!!!!! kg første uka![:)]
Da var jeg veldig nøye med å ikke spise noe karbo omtrent da.

Lykke til vartfall! Håper du klarer det![:)]
[/

Tips??

ORIGINAL: *Aina

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Hva er det fornoe??

Det er et program man følger sammen med flere på treningssenter. Det er noe sånn shake opplegg [;)] MEn man må ikke ta shake. Man kan få laget en meny som du skal følge.

Selv bruker jeg Grete Roede kostold og trener 3 ganger i uka.

Flere på jobb har brukt noe som heter "sykehusdietten". Husker ikke hva den går ut på, men du kan jo google det? Vet ikke om det er helt heldig å gå ned så fort som denne dietten sier, men!?

Back
Topp